וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס חתם בצ'לסי

חלוץ ליברפול נדד לבלוז תמורת 50 מיליון ליש"ט: "מאוד שמח על המעבר". קארול יחליפו במרסיסייד תמורת 35 מיליון ליש"ט

בסיום של יום מדהים בסגירת חלון ההעברות, נחמתו שתי עסקאות ענק ששברו את שיא ההעברות באנגליה. ליברפול הודיעה הערב (שני) כי סיכמה עם צ'לסי על מכירת פרננדו טורס, תמורת 50 מיליון ליש"ט. הספרדי עבר בדיקות רפואיות בלונדון הערב, ולאחר מכן חתם לחמש וחצי עונות בשורות הבלוז הנוצצים.

"אני מאוד שמח על המעבר לצ'לסי", אמר טורס לאתר הרשמי של צ'לסי. "אני כבר מחכה לעזור לחברים החדשים שלי לקבוצה, גם בעונה הזאת וגם בעונות הבאות. שיחקתי נגד צ'לסי כמה פעמים בכמה משחקים גדולים שלא אשכח. אעבוד קשה כדי לזכות במקום בהרכב, אני מקווה שאוכל להבקיע הרבה שערים חשובים ולשמח את הקהל".

המחליף המיועד כבר הגיע לאנפילד. בתום יום עמוס והפכפך ואחרי שנדחתה פעמיים, הצליחה ליברפול לסכם עם ניוקאסל על רכישת חלוץ נבחרת אנגליה, אנדי קארול, תמורת 35 מיליון ליש"ט. "החלוץ בן ה-22 הגיש היום בקשה לעזוב שהתקבלה בלית ברירה על ידי המועדון", נכתב בהודעה מטעם ניוקאסל. קארול כבר הגיע לליברפול ונתקל באוהדי הקבוצה, ששורפים חולצות של פרננדו טורס. לאחר מכן חתם רשמית לחמש שנים במועדון, וילבש את החולצה מספר 9.

אוהדי ליברפול שורפים חולצה של פרננדו טורס. רויטרס
עזיבתו של טורס הכעיסה את האוהדים/רויטרס

מדובר בשתי עסקאות שייכנסו לטופ 10 ההעברות בכדורגל העולמי. ההעברה של טורס תהיה הרביעית בגודלה בהיסטוריה אחרי כריסטאינו רונאלדו (80 מיליון ליש"ט), זלאטן איברהימוביץ' (לברצלונה, 60.7) וקאקה (לריאל מדריד, 56). קארול, תאמינו או לא, הופך להעברה השמינית בגודלה בהיסטוריה.

ליברפול, כזכור, כבר החתימה את לואיס סוארז מאייאקס, וצפויה לצרף גם את קשר בלקפול, צ'רלי אדם. המועדונים סיכמו על העברת הסקוטי בן ה-25 וליברפול שלחה רכב מיוחד להביאו לבדיקות רפואיות כמה שיותר מהר.

על מה כל הסיפור?

טורס בן ה-26 הצטרף לאתלטיקו מדריד מראיו 13 בשנת 1995, כשהיה בן 11. בעונת 2001/2 עלה לבוגרים בקולצ'ונרוס ושיחק במדי הקבוצה שש עונות, בהן רשם 214 הופעות, כבש 82 שערים והפך לאליל אוהדי אתלטי. למרות הכל, לפני עונת 2007/8 עבר "אל ניניו" לליברפול תמורת 20 מיליון ליש"ט, בעסקה שכללה גם את העברתו של לואיס גארסיה למדריד. במייטי רדס רשם טורס עונת בכורה חלומית, כשכבש 30 שערים ב-47 הופעות, גם בעונה לאחר מכן המשיך החלוץ לחורר רשתות וכבש 22 פעמים ב-57 משחקים. גם את עונת 2009/10 הוא פתח מצוין, אך נפצע במהלכה וסיים אותה עם 23 שערים ב-40 הופעות. בעונה הנוכחית, שהגיעה לאחר מונדיאל מאכזב במיוחד עם ספרד, כבש טורס 12 שערים ב-36 משחקים.

קארול בן ה-21 התחיל את הקריירה שלו בניוקאסל ועלה לבוגרים בעונת 2006/7. את הבכורה שלו במגפייס רשם ב-2 בנובמבר 2006 כשנכנס כמחליף מול פאלרמו בגביע אופ"א והפך לשחקן הצעיר ביותר שמייצג את ניוקאסל באירופה, כשהיה בן 17 ו-300 ימים. החלוץ הצעיר לא הצליח לתפוס מקום קבע בהרכב הקבוצה והושאל לפרסטון נורת' אנד ב-2007/8, בה רשם 11 הופעות וכבש שער אחד. בתחילת 2008/9 חזר לניוקאסל, אך ירד עמה ליגה. לאחר מכן, נהנה קארול מעזיבתם של מייקל אואן, מארק וידוקה ואובפמי מרטינס, שנטשו לאחר הירידה לצ'מפיונשיפ. קארול קיבל את חולצת ההרכב וענה בגדול עם 19 שערים ושמונה בישולים. העונה פרץ קארול עם 11 שערים ויכולת מצוינת בפרמיירליג, שגם סללה את דרכו לנבחרת אנגליה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully