וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: ג'ת אלהאלי הדהימה את עכו 0:2

הקבוצה של אלי כהן הופתעה על ידי המדורגת 13 בלאומית. הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ב"ש 0:2, אשקלון - בת ים 0:1

סיבוב ח' בגביע המדינה נפתח הערב (שלישי) עם תשעה משחקים, וכפי שהתרגלנו בשנים האחרונות, גם היום קיבלנו הפתעה אחת גדולה מהרגיל ועוד כמה תוצאות מסקרנות במיוחד. הסינדרלה התורנית היא מכבי עירוני ג'ת אלהאלי, שהגיעה לעכו מול אחת הקבוצות המרעננות של ליגת העל, לא נבהלה, וניצחה 0:2 נהדר את אלי כהן ושחקניו בדרכה לשמינית הגמר. נציגת ליגת העל הנוספת, הפועל אשקלון, לא ממש הרשימה מול מכבי בת ים אך הצליחה בסופו של דבר לנצח 0:1 קטן. הפתעה מסוימת נרשמה גם בירושלים, שם ניצחה הפועל המקומית מליגה א' 0:2 את מכבי באר שבע מהליגה הלאומית. במשחק היחיד שהלך להארכה ניצחה הפועל רעננה 0:2 את הכח עמידר רמת גן.

הפועל אשקלון - מכבי בת ים 0:1

לאחר מספר שבועות עם סגל דליל קיבל גיא עזורי סגל כמעט מלא. אושרי גיטא, שהצטרף לקבוצה בשבוע שעבר, ערך הערב הופעת בכורה בהרכב על חשבונו של סרג' איילי, אך אשקלון לא ממש הרשימה הערב. הקבוצה של עזורי שהראתה שיפור בליגת העל בשבועות האחרונים מאז חיזוק ההתקפה לא היתה מסוכנת במיוחד, אך בסופו של דבר נעזרה בשער בודד על מנת להכניע את הקבוצה מהמקום ה-12 בליגה הלאומית.

כ-50 צופים בלבד הגיעו למגרש באשקלון, וראו את המארחת עדיפה ומסוכנת יותר במחצית הראשונה. בדקה ה-55 היא גם באה על שכרה כאשר שי בירוק עלה ראשון לבעיטה חופשית של מחמוד עבאס, נגח היטב וקבע 0:1 לאשקלון. סרג' איילי שהחליף את אריק גאו במחצית לא היה רחוק מהכפלת התוצאה כעבור מספר דקות, אך כשל. בת ים החלה ללחוץ בחיפושה אחר השוויון, אך לשווא.

הפועל עכו - מכבי עירוני ג'ת 2:0

הפועל עכו לא ממש מרשימה זה מספר שבועות בליגת העל. למשחק הערב, לדוגמא, הגיעה קבוצתו של אלי כהן עם שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון. אלא שגם מצב רוח ירוד או מומנטום רע לא ממש יכול להסביר את ההתפרקות של עכו הערב, שפשוט היתה פחות טובה מיריבתה - המדורגת 13 בליגה הלאומית, למי ששכח - והפסידה בצדק. משהו לא טוב עובר על עכו, אבל למה להיות שליליים? בואו נפרגן לסינדרלה שלנו.

גם ללא רמי חליס המוצהב, ג'ת ממש לא נבהלה הערב באצטדיון גרין אל מול חמישים הצופים. יוסי ג'נאח הוותיק לא היה רחוק מלהבקיע פעמיים במסגרת המחצית הראשונה, ובדקה ה-60 הוא כבר עשה זאת נכון: החלוץ נגח מקרוב הגבהה של כאמל ג'ברין וקבע 0:1 גדול לאורחת. עכו יצאה קדימה בחיפושה אחר השוויון המיוחל, אך בדקה ה-86 שמה ג'ת את הדובדבן על הקצפת: ג'ברין רשם בישול שני במשחק, כאשר כדור רוחב שלו מצא את עמי גליברט שקבע את תוצאת המשחק ונתן את האות לחגיגות של האורחים. ג'ת מדלגת לשמינית גמר, אף שלא ניצחה בליגה הלאומית כבר תשעה משחקים ברציפות. מגיע להם.

משחקים נוספים

הכח עמידר רמת גן - הפועל רעננה 2:0 (אחרי הארכה)

זה אמנם לקח 120 דקות, אך בסופו של דבר נמשכו המגמות שלמדנו להכיר בליגה הלאומית העונה: רעננה נמצאת בתקופה טובה, הכח עמידר ר"ג הרבה, הרבה פחות. הקבוצה של אייל לחמן, שניצחה שלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, דווקא היתה פחות טובה ומסוכנת במהלך הזמן החוקי, אך הסיפור השתנה בשלושים הדקות הבאות. בדקה ה-96 כבש רז כהן מקרוב את ה-0:1, ובדקה ה-112 הכפיל אופיר מלמד את התוצאה, והקפיץ את קבוצתו לשמינית הגמר.

הפועל ירושלים - מכבי באר שבע 0:2

אז מה, שנתייחס למשחק הזה כאל הפתעה נוספת? אפשר, אך על פי היכולת שהציגו שתי הקבוצות הערב קשה היה לדעת מי נמצאת בליגה א' ומי בלאומית. הקבוצה מהבירה היתה הרבה יותר טובה, ולאחר ששרון אביטן התווכח עם השופטים והורחק היא גם עלתה ליתרון. זה קרה בדקה ה-32, כאשר אלון סולטן הגיע ראשון לכדור חופשי של אופיר עזו וקבע 0:1. המארחת סגרה עניין בדקה ה-78, כאשר יקי ויצמן ניצל ערבוביה ברחבה, השתחרר היטב ובעט פנימה. 0:2 לירושלים, שממשיכה את היכולת הטובה שלה, ועוזרת לבאר שבע להמשיך את המומנטום הרע מהליגה הלאומית.

מכבי הרצליה - מכבי טמרה 0:2

הקבוצה של משה סיני לא באמת התקשתה מול היריבה שבמקום העשירי בליגה א' צפון ועלתה לשמינית הגמר לראשונה מאז 2005/6. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הגביה בני חדד, שוער טמרה עמרי עיד הצעיר יצא לא טוב והשמיט, וידין זריס ניצל זאת על מנת לבעוט מקרוב ולקבוע 0:1 להרצליה. עיד ביצע טעות נוספת בדקה ה-53, כאשר הדף לא טוב ספק בעיטה ספק מסירה של ידין זריס לתוך שערו הוא, וכך נקבעה לה תוצאת המשחק: 0:2 מוצדק להרצליה.

סקציה נס ציונה - עירוני נתיבות 0:1

הקבוצה של סתיו אלימלך, שבעונה שעברה מתחה את הפועל באר שבע בסיבוב ח' והעונה כבר השאירה את רמת השרון בחוץ, לא היתה רחוקה מחילול הפתעה נוספת. אלא שבסופו של דבר האורחים מהדרום הסתפקו במחמאות בלבד, כאשר נכנעו לשער בודד בדקה ה-18. יוסי אסייג פרץ באגף שמאל ובישל למיכאל קורטבה, שהגיע מהפועל אשקלון לאחרונה וסיים היטב בנגיעה אחת כדי לקבוע 0:1. כמה דקות לאחר מכן שחרר אסייג פצצה אדירה שנהדפה על ידי המשקוף, ובסופו של דבר שמרה נס ציונה על התוצאה והבטיחה את מקומה בשמינית הגמר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully