וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד גברה 1:3 על אסטון וילה

השדים נהנו מצמד של רוני בדרך לניצחון. צ'לסי שבה לחיים עם 2:4 גדול בסנדרלנד, 1:2 דחוק לארסנל באמירויות על אברטון

כשצמרת ותחתית הליגה הן מהצמודות שהיו בשנים האחרונות, יצא הערב (שלישי) לדרך המחזור ה-25 באנגליה עם משחקים של כמה ממוליכות הליגה, ואנחנו קיבלנו תנובה נהדרת של 17 שערים בארבעה משחקים.

מנצ'סטר יונייטד אירחה את אסטון וילה המתאוששת באולד טראפורד וניצחה אותה ללא הרבה קשיים 1:3. השדים האדומים ממשיכים להוליך את הליגה בבטחה עם פער של חמש נקודות מארסנל. התותחנים שוב השיגו ניצחון, אבל שוב עם מאמץ רב לאחר ששבו מפיגור ביתי וגברו לבסוף 1:2 על אברטון.

אפשר לומר שצ'לסי יצאה מהמשבר הקשה שפקד אותה עם ניצחון שלישי ברציפות. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי התגברה על מוקש לא קל בכלל כשניצחה 2:4 בחוץ את סנדרלנד. מפגש התחתית בין ווסט ברומיץ' ו-וויגאן הסתיים ב-2:2.

מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:3

אסטון וילה המתאוששת של ז'ראר הוייה, שניצח חמש פעמים בעבר עם ליברפול את השדים האדומים, קיוותה להפתיע את המארחים, אבל במקום זאת נתפסה מנומנמת כבר בפתיחה: לא חלפו 60 שניות (48 ליתר דיוק) משריקת הפתיחה והקבוצה של אלכס פרגוסון עלתה ליתרון, כשבעיטה של השוער אדווין ואן דר סאר חצתה את כל המגרש ומצאה את ווין רוני מול השוער כדי להעלות את היונייטד ליתרון מהיר. החלוץ הג'ינג'י, שידע לא מעט רגעים קשים העונה, המשיך את היכולת הטובה שלו לאחרונה כשבתוספת הזמן של המחצית קיבל כדור על מגש של זהב מנאני וקבע את השני.

בדקה ה-58 הראו הווילאנס שהם לא הגיעו לאולד טראפורד להיות על תקן של ניצבים בלבד, ודארן בנט, חלוץ הרכש החדש של הקבוצה שהגיע אליה במהלך חלון ההעברות, צימק לאחר כדור רוחב טוב של סטיוארט דאונינג. אבל השדים של פרגוסון, שלא נוצחו העונה בליגה, לא נתנו לאורחים יותר מדי לחלום, ורוני בישל לנמניה וידיץ' את השלישי של הקבוצה, כשמתיבת החמש הוציא לו מסירה טובה, ו-וידיץ' שלח פצצה לרשת.

אסטון וילה, שהשיגה שלושה ניצחונות רצופים, תנסה לשפר את המאזן העלוב שלה נגד יונייטד - ניצחון אחד ב-31 המפגשים האחרונים בין השתיים, במועד אחר. השדים מובילים את הטבלה עם פער של חמש נקודות על פניה של ארסנל וחולמים על תואר מספר 12 תחת אלכס פרגוסון מאז 1992/3. כפי שהיא נראית כרגע ומבלי אף הפסד בליגה, היריבות שלה יצטרכו לעבוד קשה כדי לעצור אותה.

סנדרלנד - צ'לסי 4:2

הכחולים קיוו לקבל השראה מהמעבר של פרננדו טורס שעשה את המעבר לאנפילד לסמטפורד ברידג' יום קודם לכן תמורת סכום אסטרונומי של 50 מיליון ליש"ט, ואכן עשו את המוטל עליהם. קרלו אנצ'לוטי ידע שמצפה לקבוצה שלו משחק קשה מאוד, אבל נראה שסופסוף הקבוצה שלו חזרה למוטב, עם ניצחון שלישי ברציפות דבר שהיא לא עשתה מאז פתיחת העונה הנהדרת שלה, שכבר נשכחה לאור הסערות שעברה הקבוצה.

המשחק המצוין באצטדיון האור קיבל קצב מצוין כבר מן הפתיחה כשלאחר ארבע דקות פיליפ בארדסלי התקדם מצוין באגף שמאל, הגיע לקצה הרחבה וירה כדור חזק שהכניע את פטר צ'ך. החתולים השחורים חיפשו את השני, אלא שהם ראו את האורחים חוזרים בדקה ה-15, כשסטיד מלברנק רכב על גבו של אשלי קול ברחבה, וצ'לסי קיבלה פנדל, אותו ירה פרנק לאמפרד פנימה.

המיליונרים קיבלו מוטיבציה ותקפו את שער המארחים. בדקה ה-23 שלח ניקולה אנלקה כדור עומק מצוין לסלומון קאלו, שראה את שוער סנדרלנד קרייג גורדון יוצא אליו, ובנגיעה גלגל מ-20 מטרים אל הרשת החשופה כדי לקבוע מהפך מהיר ותכליתי. אבל סנדרלנד הוכיחה שהעונה היא קורצה מחומר עמיד וחזרה למשחק שלוש דקות בלבד לאחר מכן, כשקיירן ריצ'ארדסון ירה בעיטה חופשית מקצה הרחבה, שקבעה שוויון שנשמר עד סיום המחצית הראשונה הנהדרת באצטדיון האור.

רבע שעה בתוך המחצית השנייה החזיר קפטן צ'לסי ג'ון טרי את היתרון לקבוצה הכחולה, שיכלה להכפיל את יתרונה, אלא שכדור של אנלקה בדקה ה-68 פגע בשתי הקורות ומיאן לחדור. אבל בתוספת הזמן זה נכנס לחלוץ הצרפתי, שעם דרדל'ה קטנה לפינה השלים ניצחון מתוק וגדול לצ'לסי.

ארסנל - אברטון 1:2

הכל הולך לקשה לתותחנים. הקבוצה של ארסן ונגר, שחסרה את הכוכב הגדול סמיר נאסרי שצפוי להיעדר כשלושה שבועות, ניצחה בקושי בגביע האנגלי 1:2 את האדרספילד, והערב היא השיגה עוד ניצחון דחוק, זאת לאחר שגרמה דפיקות לב רבות לאוהדיה. אברטון הגיעה למשחק עם הפסד אחד בלבד בשבעת משחקיה האחרונים (וניצחון אחד), אבל לא חשה רגשי נחיתות ועלתה ליתרון אחרי 24 דקות באמירויות משער של לואיס סאהה.

כשהיה נראה כי ארסנל תפסיד את המשחק, נכנסו שחקניה לעניינים. תחילה היה זה אנדריי ארשבין, שניצל טעות בהגנת אברטון, וליקט כדור שהגיע מססק פברגאס כדי לאזן בדקה ה-70. 5 דקות בלבד חלפו משער השוויון ולורן קוסייליני עלה גבוה מכולם לכדור קרן כדי להפוך את התוצאה ולהביא לארסנל שלוש נקודות חשובות שמשאירות אותה עדיין במאבק האליפות.


משחק נוסף:

ווסט ברומיץ' - וויגאן 2:2
לווסט ברומיץ': פטר אודמווינגי (5), מארק-אנטואן פורצ'ן (79). לוויגאן: צ'רלס נ'זגוביה (20), בן ווטסון (43).

* סקוטלנד: בירם כיאל שיחק הערב 65 דקות בניצחונה של סלטיק 0:3 על אברדין בחוץ, במסגרת המחזור ה-24 בליגה הסקוטית. כבר בדקה השלישית יכלה סלטיק לעלות ליתרון אך אנתוני סטוקס החטיא כדור עונשין מ-11 מטר, וזאת לאחר הכשלה של אנדרו קונסילדין שהורחק בעקבות ההכשלה. בדקה ה-12 גארי הופר העלה את הקבוצה של כיאל ל-0:1, ובמחצית השנייה הצליחה סלטיק לשבור את יריבתה עם שערים של מארק וילסון (75) ואנתוני סטוקס (78). בעקבות הניצחון מוליכה סלטיק ביתרון 7 נקודות בפסגה על פני ריינג'רס, לה שלושה משחקים חסרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully