וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי נאווי: "צביקה מכיר את הליגה טוב ממני"

31.1.2011 / 16:14

מאמן חיפה נותן כבוד למאמן סנט פטרסבורג לקראת המפגש בין הקבוצות (ג', 18:00). נתניה תתארח בסופיה (18:00)

מכבי חיפה יצאה הבוקר (שני) לרוסיה לקראת משחק היורוצ'אלנג' מול ספרטק סנט פטרסבורג במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים השני (18:00, אין שידור). בחיפה מעודדים מהניצחון על מכבי אשדוד אמש, ובתוספת הניצחון על ברק נתניה בשבוע שעבר ביורוצ'אלנג' מאמינים כי ניתן לצאת מתחתית ליגת העל ובנוסף גם לנסות להעפיל לרבע גמר המפעל האירופי השלישי בחשיבותו. בהנהלת הקבוצה הכחישו עוד לפני המשחק מול מכבי אשדוד כי מעמדו של המאמן עמי נאווי בסכנה, וכך גם אחרי הניצחון. שחקניה הזרים של הקבוצה יצאו לחופשת מולדת אחרי המשחק וישובו לישראל ביום שני.

"אנחנו משחקים נגד קבוצת יורוליג לכל דבר, מול צביקה שמכיר את הליגה הישראלית יותר טוב ממני", הודה לקראת המשחק מאמן הירוקים עמי נאווי, "אנחנו חייבים להמשיך בקו שלנו, לשמור על הדרך האגרסיבית שלנו בהגנה שהתחילה בשני המשחקים האחרונים. חייבים לשמור על כמות אסיסטים של 20 שזה מראה על פרגון ומשחק קבוצתי ופרגון. אני מקווה שהמנהלת תזיז את משחק הליגה מול ראשון מיום שבת כי יש לנו בקבוצה שומרי שבת ואז יהיה לנו יותר קל להקנות לשחקנים עוד כמה יחידות אימון".

מנגד מגיעה ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף למשחק בידיעה שניצחון ביתי על חיפה יעלה אותה כמעט בוודאות לרבע גמר המפעל. בספרטק צירפו בשבוע שעבר באופן סופי את פטריק בברלי, אך דווקא לאחר צירופו רשמה הקבוצה שני הפסדים רצופים בליגה, והתרחקה מהצמרת. על פי התקשורת הרוסית, כעס שרף מאוד על צורת המשחק של קבוצתו בהפסד לדינמו מוסקבה האיזורית בשבת, ואף הודה בכך בראיונות שלאחר המשחק. לספרטק מחכים לאחר המשחק שני משחקים קשים בליגה מול חימקי מוסקבה וצסק"א מוסקבה.

נתניה יכולה לחסל את סיכוייה להעפיל בסופיה

קבוצה ישראלית נוספת שתשחק מחר ביורוצ'אלנג' היא ברק נתניה שתתארח בבוגלריה אצל אקדמיק סופיה (18:00, אין שידור). הקבוצה של אריק אלפסי מגיעה למשחק לאחר מפח הנפש בהפסד לגלבוע/גליל אתמול בליגה. בסיום המשחק הביעו מספר גורמים בנתניה חוסר שביעות רצון מהיכולת שמגלה הקבוצה בתקופה האחרונה, דווקא לאחר שנראה כי המועדון יוצא לדרך חדשה. חלקם אף הגדירו את היכולת אמש כ"מזלזלת ביריבה". בשלב זה אין סכנה למעמדו של אלפסי, אך ייתכנו שינויים במצבת השחקנים. אורי יצחקי הפצוע לא יצא עם הקבוצה.

אקדמיק סופיה מגיעה למשחק לאחר שניצחה במחזור הפתיחה את מכבי חיפה בחוץ והפסידה במחזור השני לספרטק סנט פטרסבורג בבית. בסופיה יודעים שניצחון על ברק נתניה יוציא את הקבוצה הישראלית מתמונת הסיכויים כמעט בוודאות, וניצחון נוסף על מכבי חיפה בבית במחזור לאחר מכן בישראל יעלה אותם לרבע הגמר. הקבוצה הבולגרית, שעוד לא הפסידה בליגה המקומית, צירפה בשבוע שעבר את הגארד-פורוורד דווין גרין, ששוחרר לאחרונה משנגחאי הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully