וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "כריס בוש רק משחק אותה קשוח"

קווין דוראנט תקף את כוכב מיאמי, לאחר שהשניים התעמתו וספגו עבירה טכנית: "הוא דחף את האף שלו, לא אגיב בשתיקה"

מיאמי היט ניצחה אתמול (ראשון) את אוקלוהומה סיטי 103:108 בסיוע 75 נקודות משלושת הגדולים, דווין וויד, לברון ג'יימס וכריס בוש, אבל מי שהיה שם ברגע הקלאץ' הוא אדי האוס, שהכריע את המשחק עם שלשה מכרעת. "בכל פעם שהוא עולה לזריקה כזו, אתה בטוח שזה ייכנס", אמר וויד, "הוא אחד מהשחקנים שרק מחכים לרגע כזה". המאמן אריק ספולסטרה הוסיף: "הוא שחקן שמחכה לרגע כזה וניזון ממנו. אין הרבה שחקנים כאלה".

במקביל, קווין דוראנט ספג אמש עבירה טכנית נדירה, ובעקבותיה כוכב הת'אנדר, שנחשב לשחקן הגון, תקף את כריס בוש, אחד מכוכבי מיאמי.

"יש הרבה שחקנים בליגה שמשחקים אותה קשוחים, והוא אחד מהם", אמר על בוש, כשהמילים המדויקות באנגלית היו fake tough guy. לטענת דוראנט, הוא כעס על בוש אחרי שהפורוורד של מיאמי התערב בשיחה בינו לבין חברו לקבוצה. לטענת בוש, דוראנט אמר לשחקן הת'אנדר ג'יימס הארדן שבפעם הבאה, הוא צריך להטביע על בוש. הדברים הגיעו לאחר שבוש עשה עבירה על הארדן כדי למנוע ליי אפ בהתקפה מתפרצת.

בין השניים התפתחה שיחה, מהר החלו דחיפות הדדיות, והשניים ספגו עבירה טכנית. "אני לא פרחח, בכלל לא דיברתי איתו", אמר דוראנט, "הוא החליט לדחוף את האף שלו, ואני לא יכול להגיב על זה בשתיקה, בטח לא אצלנו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully