וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כספי צריך לשפר את הקליעה ואת הבנת המשחק"

הפורוורד מרוצה מהשיפור של הקינגס ("מקבל ביטחון ומנסה להחזיר"), ווסטפאל רוצה עוד: "הוא יכול לעשות קריירה פנטסטית"

אחרי שקלע 20 נקודות והוריד 8 ריבאונדים בניצחון סקרמנטו על לוס אנג'לס לייקרס, ואחרי שסיפק 6 נקודות ו-6 ריבאונדים בניצחון על ניו אורלינס, לעמרי כספי יש הזדמנות לקבע את מקומו בחמישיית הקינגס. הפורוורד הישראלי יכול לנצל את היעדרו של פרנסיסקו גארסיה הפצוע, ולתקוע יתד בעמדה מספר 3. המאמן פול ווסטפאל פרגן לכספי על יכולתו לאחרונה, ואתמול אמר לתקשורת האמריקאית: "לכספי יש הזדמנות פז, כספי יכול לעשות קריירה פנטסטית אם ימשיך להילחם בכל ערב".

"אני מקבל עכשיו הרבה ביטחון מהמאמן שלי, ואני מנסה להחזיר במגרש", אמר כספי לתקשורת האמריקאית, "אני יודע שאני פותח, אני יודע שאקבל דקות, ואני רק צריך לעשות התאמות".

הקינגס סובלים מחולשה בעמדת הסמול פורוורד, ופול ווסטפאל מצפה שכספי ימשיך בשיפור שלו, אז אולי יהיה לו סיכוי גבוה להשתלט על העמדה. "הוא צריך להבין מתי לעזור בהגנה, מתי לא, מתי לחתוך, מתי לרדוף אחרי השחקן שלו, ואיך להשפיע על המשחק בהגנה ובהתקפה", אמר ווסטפאל.

הפורוורד הישראלי מוכר כסט-שו?טר כשהוא קולע ב-39 אחוז מהשדה. "הבעיה הכי גדולה שלו היא הכדרור, וקשה לשפר את זה במהלך העונה כי משחקים המון", סימן עוזר מאמן הקינגס פיט קאריל את החיסרון שמונע מכספי להתפתח. "בקיץ הוא יעבוד על הכדרור, ואני חושב שזה יהפוך אותו לעוד יותר טוב. יש לו כפות ידיים קטנות וזאת בעיה, אבל כזאת שאפשר להתגבר עליה".

ווסטפאל הבהיר נקודה נוספת שאם כספי ישתפר בה, הוא ודאי יהפוך לשחקן משפיע יותר. "כשהקליעה שלו מטווח בינוני ויכולת הסיום ישתפרו, הוא יוכל לעשות יותר דברים", אמר המאמן.

"אני שחקן שלא שובר מהלך קבוצתי לטובת המספרים שלי", אמר כספי, והוסיף כי הוא רק רוצה למצוא את הקצב הנכון לו ולזרוק זריקות טובות. "אני מבצע את התרגילים של המאמן, וכשקוראים לי אני נותן את הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully