וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לא שכיח להשאיר את מכבי חיפה על מצב וחצי"

31.1.2011 / 11:21

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לשחקניו אחרי התיקו עם מכבי חיפה: "מכאן רק נשתפר". מויאל: "אני והקהל זה סיפור אהבה"

למרות שבבית"ר ירושלים רצו והאמינו כי אפשר לנצח את מכבי חיפה, הצורה בה עמדה הקבוצה על המגרש ב-0:0 בין השתיים והשיפור המשמעותי במשחקה, גרמו להרבה מאוד סיפוק ואופטימיות במועדון. בסיום המשחק ניגש רוני לוי לשחקנים והודה להם באופן אישי ואחר כך גם קבוצתי.

"כל הכבוד", אמר המאמן לשחקניו, "עמדתם מצוין ונלחמתם כמו גברים. מכאן רק נלך ונשתפר". עוד במחצית אמר לוי לשחקנים: "אנחנו עומדים טוב ועושים מה שצריך - עם קצת תעוזה ודיוק ניקח את המשחק הזה". גם השחקנים הרגישו בסיום את האנרגיות הטובות מהמאמן ויצאו מעודדים.

לאחר שנרגע מהעימות הלא ישיר מול אייל ברקוביץ', עבר רוני לוי למצב נינוח ודיבר באופטימיות: "מכבי חיפה היא קבוצה נהדרת, וחשוב לזכור שאנחנו נמצאים בסיטואציה מסוימת ובסוף רצינו לשמור על התוצאה. השחקנים נתנו הכל ובואו נגיד שבמשחק שלם לשמור את מכבי חיפה על מצב וחצי זה דבר לא שכיח. מכבי חיפה היא קבוצה שמגיעה להרבה מצבים בכל משחק".

"הקבוצה שיחקה מצוין", אמר קובי מויאל, "היו לנו כמה הזדמנויות שיכולנו לכבוש ולנצח, אבל מעבר לזה אנחנו במגמת שיפור והכי חשוב שנמשיך את זה כי ביום רביעי יש לנו משחק חשוב מאוד בגביע. אני לא יודע אם אפשר לומר שיצאנו בזול מהמשחק, כי הגענו גם למצבים טובים במחצית הראשונה, אני חושב שתיקו משקף".

למרות הגשם העז והקור הירושלמי, אלפים באו לראות את ההתמודדות, ומויאל חלק שבחים לאוהדים. "הקהל של בית"ר ירושלים הוא הקהל הכי טוב בארץ, אתמול הוא בא בהמוניו ולא הפסיק לעודד כל המשחק, והשחקנים הרגישו את זה. התרגשנו מאוד ואני מקווה שהם ימשיכו ככה. אני והקהל של בית"ר זה סיפור אהבה וזה לא מהיום, אני מקווה שזה ימשיך ככה, אני אמשיך לתת את הנשמה במגרש ושהקהל ימשיך לבוא ולעודד אותנו. רוני נותן לי ביטחון וקרדיט, ואני משתדל להחזיר לו כמה שיותר על המגרש".

גם רוני לוי התייחס לאוהדי בית"ר ואמר: "עם הקהל הזה רציתי לעלות למשחק בעצמי, אמרתי לדוד אמסלם בוא נעלה לשחק, זה פשוט מדהים, זה כיף לרוץ בשביל הקהל הזה, מכניס המון אדרנלין, מביא לשחקנים תמיכה אדירה".

לוי על יבואה: "חלוץ לפעמים חי על הקבוצה שלו"

סמואל יבואה לא הרשית גם אתמול, והבצורת ממנה הוא סובל נמשכת. "בדברים האלה אין תרופת פלא" אומר רוני לוי על סמואל יבואה, "חלוץ לפעמים חי על הקבוצה שלו וכשהקבוצה מגיעה להרבה מצבים הוא עושה הרבה גולים. בית"ר ירושלים לא הגיעה אתמול ליותר מדי מצבים, אולי לשלושה ארבעה, אני מניח שאם נגיע ליותר מצבים הוא ייתן את הגולים שלו, אם בית"ר תהיה קבוצה יותר דומיננטית, יותר לוחצת, יותר בשטח של היריב, הוא ייתן את הגולים שלו".

מעבר לכך, במועדון היו מאוד מרוצים מהעובדה כי למרות מזג האוויר הסוער הגיעו לטדי יותר מ-12,000 צופים, ויותר מכך מהאווירה ביציעים ושיתוף הפעולה בין היציע המזרחי למערבי, מה שהשפיע לטובה על השחקנים שאמרו: "זאת בית"ר ירושלים והאחדות של הקהל והתמיכה שלו זה חלק גדול מהכח שלה. אם הם ימשיכו ככה יהיה קשה עלינו- גם בבית וגם בחוץ".

בבית"ר ירושלים עלה שמו של המגן מרקו זורו כמועמד לחזק את הקבוצה והוא צפוי להגיע להתרשמות בבירה. ביממה האחרונה היו דיווחים ברומניה על כך שבנפיקה ואוניברסיטטה קראיובה סיכמו על השאלה של זורו לקראיובה, אבל בית"ר מקווה "לגנוב" אותו ברגע האחרון.

זורו שייך לסגל של בנפיקה ליסבון ובשתי העונות שעברו הוא הושאל ממנה לויטוריה סטובאל הפורטוגלית. זורו בן ה-27 מחוף השנהב שיחק ארבע עונות במסינה האיטלקית, בין 2003-2007, ורשם בה 116 הופעות וחמישה שערים. לפני כן, שיחק שלוש עונות בסלרנטינה. לזורו יש גם 22 הופעות במדי נבחרת הפילים, כולל באליפות אפריקה 2006 ו-2008 (בה אפילו כבש שער מול מאלי). בנוסף, זורו השתייך לסגל הנבחרת למונדיאל 2006, אך לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully