וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "רואים את השינוי בבית"ר ירושלים"

30.1.2011 / 22:51

הבעלים פרגן לרוני לוי אחרי ה-0:0 מול חיפה, גם המאמן נשמע מרוצה: "ייצבנו את השורות". מגן בנפיקה מרקו זורו מועמד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

תחת גשם כבד ובקור המוכר של ירושלים, נפרדו הערב (ראשון) בית"ר ירושלים ומכבי חיפה ב-0:0. רוני לוי הכין את המארחים בצורה מצוינת למשחק מול קבוצתו לשעבר, שבעקבות התיקו איבדה את המקום הראשון לטובת הפועל תל אביב, המחזיקה בהפרש שערים עדיף. הירוקים שמרו על מאזן נקי מהפסדים במשחקי החוץ, אך התקשו מאוד בחלק הקדמי ויצטרכו להשתפר בשבועות הקרובים כדי לחזור על הפסגה.

רוני לוי: "אקווה לראות בהמשך כדורגל איכותי יותר"

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי שוחח עם הבעלים ארקדי גאידמק בסיום: "ארקדי החמיא לי ובירך אותי על המשחק. אמרתי לו שאני שמח לראות אותו פה, ושמבחינתנו זה סוג של התחלה מסוימת, ושמפה אפשר להתקדם. אני רוצה לראות את השיפור בקבוצה לאורך זמן. בתור התחלה היינו צריכים לייצב את המשחק הקבוצתי, ולהציג קבוצה מחויבת למועדון ולקהל. בהמשך אקווה לראות כדורגל יותר איכותי ושליטה במשחק". רוני לוי התייחס לאפשרות של רכש: "אין לנו הרבה כסף למצוא שחקנים חדשים ואטרקטיביים, ואם לא יהיה משהו מעניין, לא נביא סתם שחקנים".

כמו כן, מאמן בית"ר סירב להגיע לעמדת השידור של ערוץ 1 מאחר שלא רצה לשבת ליד אייל ברקוביץ': "הביקורת שלו מגיעה ממניעים אישיים, ואני לא רוצה להתייחס לאדם שסובל מהפרעה אישית".

המצטיין במשחק, משה מישאלוב: "התוצאה די משקפת את המשחק. הגענו לשתי הזדמנות טובות, וגם הם הגיעו לכמה הזדמנויות בסיום. היה קצב טוב בגלל הגשם, והיה די כיף. באופן אישי, הסתגלתי לקבוצה כבר מהרגע הראשון, ואני מקווה שנמשיך בכושר החיובי. בית"ר נראית די טוב, היו משחקים טובים וגם רעים, ועכשיו נקווה שנתייצב".

הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, צפה במשחק מהיציע ולא הסתיר את שביעות רצונו. "נהניתי מאוד מהמשחק", אמר גאידמק, "כולם ראו את השינוי בקבוצה ואת העובדה שהיא השתוותה למועדון המוביל בישראל". באשר לאפשרות שגומא אגייאר ירכוש ממנו את המועדון, אמר: "המצב שלי איתו הוא בדיוק כפי שהיה בחמש השנים האחרונות - לא קורה כלום. לא צריך להאמין לכל מה שקוראים או שומעים".

בית"ר תגנוב את מרקו זורו?

בבית"ר ירושלים עלה שמו של המגן מרקו זורו כמועמד לחזק את הקבוצה והוא צפוי להגיע להתרשמות בבירה. ביממה האחרונה היו דיווחים ברומניה על כך שבנפיקה ואוניברסיטטה קראיובה סיכמו על השאלה של זורו לקראיובה, אבל בית"ר מקווה "לגנוב" אותו ברגע האחרון.

זורו שייך לסגל של בנפיקה ליסבון ובשתי העונות שעברו הוא הושאל ממנה לויטוריה סטובאל הפורטוגלית. זורו בן ה-27 מחוף השנהב שיחק ארבע עונות במסינה האיטלקית, בין 2003-2007, ורשם בה 116 הופעות וחמישה שערים. לפני כן, שיחק שלוש עונות בסלרנטינה. לזורו יש גם 22 הופעות במדי נבחרת הפילים, כולל באליפות אפריקה 2006 ו-2008 (בה אפילו כבש שער מול מאלי). בנוסף, זורו השתייך לסגל הנבחרת למונדיאל 2006, אך לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully