וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.1

טירוף ביום האחרון של ההעברות: יובנטוס החתימה את מאטרי, אמאורי עזב לפארמה. וולפסבורג התחזקה בחמישה שחקנים

העברות - אנגליה

* פרננדו טורס חתם בצ'לסי לחמש וחצי שנים' תמורת 50 מיליון ליש"ט. המחליף של הספרדי בליברפול הוא אנדי קארול מניוקאסל שהגיע תמורת 35 מיליון ליש"ט, וחתם בשורות האדומים לחמש וחצי עונות.

* צ'לסי החתימה גם את בלם בנפיקה דויד לואיז, שעושה דרכו ללונדון. על פי דיווחים בפורטוגל, בנפיקה תקבל 21 מיליון ליש"ט ואת נמניה מאטיץ'. בעקבות צירופו של טורס, הושאל דניאל סטארידג' לבולטון.

* ליברפול שחררה את המגן פול קונצ'סקי, 29, שעבר בהשאלה לנוטינגהאם.

* אברהם גרנט התייחס להחתמתו של רובי קין בווסטהאם. "הוא לא סתם שחקן טוב, הוא אחד כזה שיכול להרים אותנו", אמר המאמן על החלוץ הוותיק. כידוע, ווסטהאם החתימה בחודש האחרון את גארי אוניל, דמבה בה ו-ווין ברידג' וצירפה גם חלוץ בן 17.5 בשם פול מקאלום, אבל מאמנה הישראלי טוען שאולי יצורף שחקן נוסף היום.

* אסטון וילה שאלה את מייקל בראדלי, 23, קשרה האמריקאי של בורוסיה מנשנגלאדבך. בכך אסטון וילה וז'ראר הוייה משלימים חלון ההעברות פעיל מאוד, אחרי שצירפו את דארן בנט (מסנדרלנד תמורת 18 מ') ואת ז'אן מאקו הקמרוני (6 מ'), ושחררו את סטיב סידוול לפולהאם. בנוסף, הויה שחרר את ג'ון קארו, שעבר לסטוק, ואת סטיבן איירלנד שהושאל לניוקאסל.

* המגן הגרמני מקסימיליאן האס, 25, עבר מקבוצת המילואים של באיירן מינכן למידלסברו.

* החלוץ הניגרי אובפמי מרטינס עבר את הבדיקות הרפואיות בבירמינגהאם, והצטרף לקבוצת התחתית.

* החלוץ האיסלנדי הוותיק, איידור גודיונסן, עבר מסטוק סיטי לפולהאם בהשאלה עד תום העונה.

* גם בלקבורן הייתה פעילה הערב עם שני שחקני רכש חדשים: החלוץ רובן רוקינה בן ה-19 הגיע מקבוצת המילואים של ברצלונה וחתם לארבע שנים וחצי. גם הקשר הארגנטינאי פורמיצ'ה מניואל'ס מצטרף בחוזה לשלוש שנים וחצי.

* אברטון הנחיתה את חלוץ נבחרת הנוער של יוון, אפוסטולוס וולוס, שחתם במועדון לשלוש שנים וחצי. השחקן בן ה-19 נרכש מהיראקליס סלוניקי.

* בלקפול החתימה עד תום העונה את הקשר אנדי ריד (28) מסנדרלנד תמורת מיליון ליש"ט. הסיסיידרס צירפו גם את החלוץ ג'יימס ביטי שהושאל מגלזגו ריינג'רס, את החלוץ סרגיי קורנילנקו בהשאלה מזניט ואת הקשר ג'ייסון פונצ'און בן ה-24, שהושאל מסאות'המפטון.

* וויגאן החתימה לשלוש וחצי שני את החלוץ האירי קונור סמון בן ה-24, שמגיע מקילמנרוק הסקוטית.

*** על פי ה'גארדיאן', הקבוצות האנגליות הוציאו 214,525,000 ליש"ט בחודש ינואר (!).

העברות - ספרד

* החלוץ הפרגוואיי פאולו דה סילבה, 30, השלים את מעברו מסנדרלנד לריאל סראגוסה.

* טוטנהאם השאילה את החלוץ המקסיקני ג'ובאני דוס סנטוס לסנטאנדר. דוס סנטוס חוזר לספרד לראשונה מאז עזב את ברצלונה.

* קשר נבחרת אקוואדור ג'פרסון מונטרו (21) הושאל מוויאריאל ללבנטה עד תום העונה.

* אחרי שכבר החתימה את סיסקו ואת חוזה סאנד, דפורטיבו לה קורוניה אישרה את החתמתו של ג'ביטו מאריס סלוניקי.

* אלמריה החתימה מוולנסיה את הקשר ההתקפי סופיאן פאגולי, 21.

* על אף שהעסקה דווחה כבר לפני מספר ימים, היום סביליה הודיעה רשמית על החתמת הקשר הצ'יליאני גארי מדל, 23, הידוע בכינויו "הפיטבול". מדל, ששיחק בשנה וחצי האחרונות בבוקה ג'וניורס, יהיה הרכש השני של סביליה בחלון ההעברות, יחד עם הקשר הקרואטי איוון ראקיטיץ'.

* אמנם לא מדובר בהחתמה חדשה, אך מבחינת אתלטיקו מדריד זה כמעט כמו רכש: סרחיו "קון" אגוארו חתם היום על הארכת חוזהו בשנתיים וחצי נוספות בויסנטה קלדרון. מנגד, בספרד מדווחים שהחוזה החדש הקטין משמעותית את הסכום שתדרוש אתלטיקו על השחקן אם אכן ירצה לעזוב. "אני שמח להישאר", אמר השחקן, "אם בקיץ המועדון ואני נחליט שכדאי שאמצא לעצמי קבוצה חדשה, זה יקרה רק אם ההחלטה תהיה משותפת".

העברות - איטליה

* יובנטוס החתימה את החלוץ המצטיין של קליארי, אלסנדרו מאטרי (26). מאטרי, שכבש העונה 11 שערים, יגיע בהשאלה ולגברת הזקנה תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 15 מיליון יורו. מי שיפנה את מקומו הוא אמאורי, שיושאל עד תום העונה לפארמה, לאחר שסירב לעבור לקבוצות תחתית באנגליה.

* אינטר החתימה את המגן היפני בן ה-24, יוטו נגאטומו מצ'זנה, בהשאלה עד תום העונה הנוכחית. דויד סאנטון יעשה את הדרך ההפוכה ויושאל מהנראזורי לצ'זנה עד סוף העונה. אינטר השאילה את את הקולומביאני נלסון ריבאס לדניפרפטרובסק.

* נאפולי החתימה את חלוץ קטאניה ג'וזפה מסקארה (32) לשנתיים וחצי.

* אלקמאר אישרה שהחלוץ האיטלקי גרציאנו פלה, 25, לשעבר בנבחרת איטליה הצעירה, שוחרר מהקבוצה ההולנדית ועבר לפארמה, בה חתם לחמש שנים. פארמה צירפה גם את הקשר הצעיר של אינטר נוואנקו אוביורה בן ה-19.

* הבלם הוותיק ניקולה לגרוטאליה, 34, עוזב את יובנטוס ועובר למילאן. "היום הוא חתם במילאן לשישה חודשים, עד סוף העונה", אישר הסוכן שלו.

* לאציו הודיעה על רכישתו של הקשר הניגרי צ'וקוומקה אוג'יאקור בן ה-20 מטרייסטינה. המגן לואיס קבאנדה הושאל לטורינו.

* קטאניה הייתה פעילה מאוד ביום האחרון של חלון ההעברות והרחיבה את מצבת הארגנטינאים עם צירופם של גונזאלו ברחסיו (הושאל מסנט אטיין) ואזקיאל סקלוטו (הושאל מאטאלנטה). גם הקשר פרנצ'סקו לודי (26) הצטרף.

* בארי צירפה שלושה שחקנים חדשים: החלוץ הנורבגי אריק הוסקלפ (27) הגיע מבראן, הקשר הרומני פול קודראה (29) הושאל עד תום העונה מסיינה והסלובקי הבינלאומי (26) קמיל קופונק הגיע מספרטק טרנבה.

* פבלו צ'פליני, 19, שחקן נבחרת אורוגוואי הצעירה, עבר מפניארול לקליארי. שחקן נוסף של פניארול, החלוץ פדריקו רודריגז בן ה-20, נרכש על ידי גנואה.

* הקשר הוותיק כריסטיאנו זאנטי, 33, עבר מפיורנטינה לברשיה וחתם לשנתיים בקבוצתו החדשה. פיורנטינה שחררה את המגן הברזילאי פליפה, שהושאל עד תום העונה לצ'זנה. מי שהצטרף לסגולים הוא הקשר הגנאי הצעיר, אמידו סאליפו (18), שנרכש מויצ'נזה.

* בנוסף לזאנטי, ברשיה ביצעה עסקת חליפין עם סמפדוריה במסגרתה עבר ג'ילברטו מרטינז לסמפ תמורת המגן פייטרדו אקרדי. החלוץ הברזילאי ז'ונאטאס (21) הגיע מאלקמאר.

* פאלרמו הודיעה על רכישתו של החלוץ הארגנטינאי פאבלו גונזאלס, אחיו של מריאנו גונזאלס. החלוץ בן ה-25 יסיים את העונה כמושאל בקבוצתו הנוכחית. נובארה מהסרייה B. מי שמצטרף מיידית לוורודים הוא חלוץ סיינה מיקלה פאולוצ'י, שהושאל עד תום העונה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

העברות - גרמניה

* חלוץ לברקוזן ונבחרת גרמניה, פטריק הלמס, חתם בוולפסבורג לשלוש שנים וחצי תמורת שמונה מיליון יורו. בנוסף, גם חלוץ סטוק טונצ'אי חתם בקבוצה תמורת ארבע מיליון ליש"ט. זהו? ממש לא. הזאבים הודיעו גם על החתמתו של קו ג'ה צ'אול, הקשר הקוריאני שהרשים באליפות אסיה האחרונה. חתם עד 2014, ירוויח חצי מיליון יורו לעונה. הקבוצה של סטיב מקלארן לא עוצרת והודיעה גם על החתמתו של יוחאנדרי אורוסקו, קשר התקפי מוונצואלה, תמורת 1.25 מיליון יורו.

* היום העמוס של וולפסבורג נמשך עם החתמתו של קשר נבחרת צ'כיה יאן פולק. הקשר בן ה-29 הגיע בהשאלה עד תום העונה מאנדרלכט הבלגית.

* עלי קארימי, הקשר האירני בן ה-32 ששיחק בעבר בבאיירן מינכן, חתם בשאלקה. מאמן ה"רויאל בלוז" פליקס מגאת התייחס להחתמה ואמר: "יש לנו קצת בעיות להניע את הכדור מהקישור להתקפה כרגע. קארימי יכול ממש לעזור לנו בזה". מגאת צירף גם החלוץ היווני הוותיק אנג'לוס חריסטאס בחוזה עד תום העונה.

* הקשר ההונגרי תמאש היינאל (29), שקיבל מעט מאוד דקות משחק העונה בדורטמונד, הושאל לשטוטגארט.

* אדם לוסק, קשר של סלביה פראג, שרשם 69 הופעות במדי נבחרת צ'כיה, הושאל לקייזרסלאוטרן הגרמנית עד סוף העונה.

* פרינס טאגו, החלוץ הגנאי של הופנהיים, הושאל עד תום העונה לפרטיזן בלגרד.

* ורדר ברמן החתימה את הבלם סמואל פירמינו דה חסוס על חוזה עד תום העונה.

העברות - צרפת

* בורדו אישרה באופן רשמי כי היא צירפה את חלוצה הברזילאי של דינמו קייב, אנדרה בן ה-20, שרק בקיץ האחרון עזב את סאנטוס תמורת 8 מיליון יורו.

* סנט אטיין צירפה את שני שחקני מונאקו: אלחנדרו אלונסו (נרכש וחתם לשנתיים וחצי) ופייר ארמריק אובמאיינג שהושאל עד תום העונה עם אופציה לרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully