וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי הגדול: מכבי הגיעה להבנות עם המשטרה

31.1.2011 / 19:14

מכירת הכרטיסים לדרבי תחל ביום שלישי באצטדיון רמת גן. המשחק יוקדש לאבי כהן. ניסו קפילוטו עדיין מחפש קבוצה

נציגי המשטרה ומכבי קיימו פגישה נוספת הערב (שני) לאחר שלא הגיעו להסכמות בפגישות המוקדמות. הצדדים הגיעו להבנות 1,850 כרטיסים הוקצו עבור אוהדי הפועל תל אביב, שהועברו למועדון. ככל הנראה המכירה תהיה באתר האינטרנט של "לאן" בהצגת כרטיס מנוי בלבד. הכרטיסים לאוהדי למכבי יימכרו מחר החל משעה 17:00 ועד תחילת משחק הגביע בין הפועל פתח תקוה למכבי תל אביב. במידה ויישארו כרטיסים, המכירה תימשך ברביעי בקופות בלומפילד. על פי דרישת המשטרה, נגרעו 300 כרטיסים מכל צד על מנת לייצר אזור חיץ בין מחנות האוהדים. בהנחיית המשטרה, גם רכישת כרטיסים לאוהדי מכבי תתקיים בהצגת כרטיס מנוי בלבד.

מכבי תל אביב, שמארחת את הדרבי, מחוייבת על פי חוק להקצות 10 אחוז מתפוסת האצטדיון לטובת אוהדי הפועל תל אביב, שיישבו ביציעים 4-5, אולם גורמי המשטרה מערימים קשיים בשלב זה וטוענים שהכמות שתגיע מהצד האדום תהיה גדולה יותר, ולכן נכון לעכשיו היא אינה מאשרת את הכמות שמכבי רוצה להקצות ליריבתה. במכבי טוענים כי ממילא יש לקבוצה כ-9,000 מנויים ולכן כמות הכרטיסים שתוצא למכירה עבור שני מחנות האוהדים אינה גבוהה ותעמוד על סדר גודל של 5,000 כרטיסים בלבד.

גם בנוגע למספר המאבטחים יש מחלוקת נכון לעכשיו, כאשר הדרישה נעה סביב ה-600 מאבטחים. הערב תתקיים פגישה נוספת בין אנשי מכבי לבין המשטרה ובמידה שיושגו הסכמות יוחלט גם על מועד פתיחת מכירת הכרטיסים. בכל מקרה החליטו ראשי המועדון שהמכירה תתקיים אך ורק בקופות באצטדיון בלומפילד.

בתוך כך הוחלט כבר במועדון להקדיש את הדרבי לזכרו של שחקן העבר אבי כהן ז"ל, כאשר ראשי הקבוצה יקיימו טקס מיוחד לפני המשחק. משפחת כהן, תהיה אורחת הכבוד של הקבוצה במשחק.

הבלם ניסן קפילוטו, שקיבל אישור עקרוני לחפש לו קבוצה אחרת, מחזיק בידו במספר הצעות, חלקן מליגת העל ואחת מהפועל כפר סבא מצמרת הליגה הלאומית. קפילוטו עדין לא סגר את תנאיו בשום קבוצה, ובכל מקרה מדובר בהשאלה בלבד. אחת הקבוצות שהכי מעוניינת בקפילוטו היא מ.ס. אשדוד, שמחפשת בנרות בלם ישראלי שימלא את מקומו של מתן אוחיון שעזב לבלגיה. יתכן והגעתו של איציק עובדיה שאימן במכבי העונה, לאשדוד, תזרז עבור קפילוט את המעבר למועדון של ג'קי בן זקן.

הקבוצה תערוך הערב את האימון המסכם לקראת משחק הגביע מחר נגד הפועל פתח תקווה ברמת גן. האריס מדוניאנין, שצבר חמישה כרטיסים צהובים ייעדר מהמשחק, כמו גם הבלם הפצוע ניבאלדו, שטרם החלים מהמתיחה החזקה ברצועה הפנימית בברכו. במכבי לא מתכוונים להאיץ בניבאלדו, והחשש הוא שחזרה מוקדמת מדי לאימונים מלאים עשויה לגרום לו לקרע חוזר ברצועה, שכן מדובר באותה ברך בה נפצע הברזילאי בתחילת העונה.

במועדון קיבלו בסיפוק רב את הידיעה על כך שלא פחות משמונה שחקנים מקבוצת הנוער, שמובילה את טבלת הליגה לנוער, זומנו למחנה האימון בן היומיים של נבחרת הנוער, שיתקיים היום ומחר. מדובר בברק לוי, בן בן-יאיר, אלירן ג'ורג', אורי כהן, דור מיכה, רועי קהת, מונס דאבור ורוסלן ברסקי.

בנוסף לכך, זומנו עוד ארבעה שחקנים לנבחרת נוער ב' ושבעה נוספים לנבחרת הנערים. הלילה, המריא חלוץ קבוצת הנוער, חאתם אל חמיד לבלגיה, על מנת לבחון את הצטרפותו לקבוצת שארלואה. במהלך היום צפויים ראשי מכבי תל אביב לסגור מול הבלגים את השאלתו של אל-חמיד עד לסיום העונה.

עדכון ראשון: 10:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully