וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "נצטרך להשתפר, אין ברירה אחרת"

כוכב הלייקרס מבין לאחר ההפסד לסלטיקס שהאליפות בסכנה. פירס: "היו אמוציות". בירד: "באורלנדו הבנתי שצריך שינוי"

הפעם האחרונה שבה בוסטון סלטיקס ביקרה בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס הסתיימה במפח נפש. לוס אנג'לס לייקרס ניצחה במשחק השביעי וזכתה בתואר האליפות ב-NBA. אמש (ראשון) התמונה הייתה שונה, כשפול פירס הוביל את הסלטיקס עם 32 נקודות לניצחון 96:109.

"זה רק עוד משחק, אבל זה היה משחק עם הרבה אמוציות", אמר פירס, "במיוחד אחרי שהפסדנו פה את משחק 7. זו הרגשה טובה לחזור לפה ולצאת מנצחים".

פירס הסביר גם את חשיבותו של המאזן, כשכרגע הסלטיקס עדיפים בהרבה עם 11:36 לעומת 15:33 של היריבה מהמערב. "אם היינו מארחים את המשחק ההוא, מי יודע מה הייתה התוצאה. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי קדימה, אבל אם זה יגיע לזה, אולי הפעם נשחק את משחק 7 בבית".

רייג'ון רונדו הסביר מה הביא את הניצחון: "ידענו שנוכל לבוא לכאן ולרוץ. בהתחשב בקבוצה שיש לנו, היה ברור לנו שריצה תכריע אותם". רונדו קלע רק 10 נקודות, אבל גם חילק 16 אסיסטים. "אמרתי לו שזה היה המשחק הכי טוב שלו העונה", אמר המאמן דוק ריברס, "אני חושב שהוא ניהל את המשחק בצורה מושלמת".

קווין גארנט נפצע ממרפקו של פאו גאסול וראשו נחבש. הוא הסביר שהתקרית רק תרמה: "קיבלתי פיצוץ לראש וזה לא שינה כלום. אם כבר, זה רק העיר אותי והכניס בי התלהבות. התחלתי להיות הרבה יותר אגרסיבי".

מאמן הלייקרס פיל ג'קסון סירב להתרגש. "הפלייאוף כבר הגיע? לא, נכון? זה היה עוד משחק בעונה הרגילה, כשהפלייאוף יגיע נהיה מוכנים". קובי בריאנט קלע 41 נקודות שלא הספיקו. "אני חושב שהחבר'ה עצבניים והם צריכים להיות", אמר בריאנט, "אנחנו לא משחקים טוב נגד קבוצות ברמה הזו ואנחנו צריכים להשתפר. אין לנו אופציה אחרת".

אינדיאנה פותחת עידן חדש

שבעה הפסדים בשמונה משחקים ומאזן 27:17 הספיק ללארי בירד וראשי אינדיאנה פייסרס כדי להגיד שלום לג'ים אובריאן. אחרי פתיחה מבטיחה לעונה, הפייסרס נראים כרגע כמו כל דבר מלבד קבוצת כדורסל תחרותית. אתמול (ראשון) נפרדה אינדיאנה מהמאמן הראשי שלה ובירד התפנה להסברים. "הגענו לאורלנדו והמשחק היה גמור אחרי שלוש דקות", אמר, "שם עלתה המחשבה שלי שצריך לעשות משהו. הבעלים הרב סיימון אמר לי 'תעשה מה שאתה חושב שצריך לעשות' ועשיתי". הפייסרס, אגב, נוצחו במשחק הזה 111:96.

המאמן שיחליף את אובריאן הוא מי שהיה עוזרו, פרנק ווגל, שכבר הודיע על שינוי מיידי בהרכב. "אתה תמיד רוצה לפתוח עם חמישייה יציבה, אבל אם היא לא מתפקדת, עדיף להחליף. אנחנו מנסים למצוא עכשיו את ההרכב המתאים, נראה בשבועות הקרובים מה עובד ומה לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully