וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תברח מהתחתית

עירוני אשקלון והפועל חולון נפגשות לקרב תחתית חם שינעל את המחזור ה-16 בליגה ואנחנו מכינים אתכם למשחק עם כל מה שחשוב לדעת. התחזיות בפנים

יום שני השבוע לא עמוס במשחקי כדורגל וזו הזדמנות מצוינת להפנות את תשומת הלב לכדורסל - לקרב התחתית בין עירוני אשקלון להפועל חולון. המאזן בין השתיים עומד על חמישה ניצחונות לכל קבוצה ושתיהן מחפשות שובר שוויון שגם יעניק להם מעט אוויר בחלק התחתון של הטבלה. אנחנו עוזרים לכם להתכונן לשלל המשחקים שמציע הווינר עם איזור שמכיל את כל הנתונים החשובים באמת. בהצלחה.

משחקים מספר 68-71: עירוני אשקלון - הפועל חולון

* סטטיסטיקה כללית:

ארבע פעמים בלבד ניצחה העונה אשקלון, רק אחד מהם בששת משחקי הליגה האחרונים. חולון קטעה ביום חמישי רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון חוץ בחיפה (73:77). מאזן החוץ של חולון העונה עומד על שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים. אשקלון ניצחה רק פעמיים בביתה ומלבד המשחק מול מכבי תל אביב, כל הפסדי הבית שלה היו גבוהים משבע נקודות.

* סך הכל נקודות:

חולון היא הקבוצה שקולעת בממוצע הכי מעט נקודות למשחק למעט ברק נתניה. הקבוצה של דני פרנקו עומדת על 76.1 נקודות לערב, בעוד אשקלון עומדת על 78.9 ונועלת את טבלת הריבאונד בליגה. המשחק הקודם בין הקבוצות הסתיים ב-80:84 לחולון, כלומר יותר מ-160 נקודות.

* שחקנים בולטים:

הווינר מציע דו קרב בין טרנר מאשקלון למלצר האורח. טרנר בן ה-35 קולע 17.4 נקודות בערב. במחזור האחרון הוא קלע רק שבע בהפסד לראשון לציון, אך לפני כן הציג סדרה של משחקי ענק. מלצר עומד על 14.5 נקודות למשחק בליגה, ובששת המשחקים האחרונים קלע 15 ומעלה. אגב, במשחק הראשון בין הקבוצות קלע טרנר 21 בעוד מלצר הסתפק ב-11.

* ההימורים שלנו:

עירוני אשקלון - הפועל חולון (4+) 2, היחס: 1.80
אנדר/אובר נקודות (160) 1, היחס: 1.75
טרנר - מלצר (3+) 2, היחס: 1.85

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully