וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נתניה אריק אלפסי: "כולנו צריכים פסיכולוג"

30.1.2011 / 22:15

מאמן נתניה ניסה להבין את ההפסד לגלבוע/גליל. ליובין על פלס: "שחקן איכותי". נאווי: "הכל התחבר, גאה בשחקנים שלי"

כבר כמה שבועות שידעו בגלבוע/גליל כי הם חייבים לחזק את הסגל הנוכחי, אם ברצונם לחזור גם העונה אל שלב הפלייאוף של ליגת העל. הקבוצה שיחררה לאחרונה את ליאו ליונס, והערב (ראשון) קיבלה לראשונה טעימה מהשחקן החדש שלה, קורטני פלס, שרשם 12 נקודות, מרביתן במאני טיים, שהובילו את האלופה לניצחון 66:72 על ברק נתניה בחוץ. "ידענו שהוא שחקן איכותי", אמר מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין על ההחתמה החדשה. "אנחנו יודעים שיש לו את היכולות ואני שמח שזה כבר הצליח במשחק הראשון. הוא אינטילגנט, משחק בשתי עמדות וזה מצביע יותר על האינטליגנטיה שלו יותר מהיכולת".

על הניצחון עצמו אמר המאמן: "המשחק היה אגרסיבי וחזק כמו שרוב המשחקים פה במגרש הזה. כשנתניה בתקופה טובה זה אחד המגרשים החזקים בליגה וגם כשהם בתקופה פחות טובה הוא נותן להם ניצחונות. עבורנו זה ניצחון גדול. בשנה שעברה היו לנו שני הפסדים קשים פה. שמחים מאוד לצאת פה עם ניצחון. שמרנו טוב, עשינו קצת שינויים טקטיים, צופפנו יותר את המשחק, ניסינו לשנות דברים וזה הוציא אותם מהתבנית. הייתה הגנה טובה".

פלס עצמו אמר לאחר הופעת הבכורה המוצלחת: "הגעתי לכאן ביום שני והבנתי פחות או יותר מה רוצים ממני. חהבר'ה פה טובים ורוצים להצליח וזה הכי חשוב. אמרו לי שאוהבים להביא לפה בחורים צעירים ולפתח אותם ואני שמח להגיע למערכת שמאמינה בחבר'ה צעירים. אני אישית בדרך כלל אוהב לחדור לסל והיום השלשות באו כי המאמן ביקש ממני ספציפית לקלוע. היום זה עבד. מקווה שבהמשך אראה את היכולות האחרות שלי".

בנתניה לעומת זאת רשמו הערב הפסד נוסף, ה-11 במספר של הקבוצה העונה, וברור כי משהו פשוט לא עובד בקבוצה של אריק אלפסי. "בטוח כשולנו צריכים פסיכולוג", אמר אלפסי בסיום. "אני לא יודע איך להתחיל ולהסביר את ההפסד המרגיז הזה. אנחנו פשוט לא משחקים כדורסל חכם. אנחנו עמוק עמוק בתחתית. חשבתי שהחבר'ה יבינו את החשיבות של המשחק הזה, אבל זה המצב כרגע וצריך להמשיך הלאה. אנחנו חושבים על חיזוק של הקבוצה, אין ספק שאנחנו צריכים את זה, נשב עם ההנהלה ונדבר על חיזוק".

"אהבתי את הנחישות והרצון של השחקנים"

התוצאה המפתיעה של הערב הגיעה מנשר, שם ניצחה מכבי חיפה את מכבי אשדוד 81:95, דווקא בתקופה שבה הקבוצה סובלת מלוח זמנים צפוף מאוד. "לכל אורך הדרך אהבתי את הנחישות והרצון של השחקנים להרים את עצמם מהמקום שבו הם נמצאים", אמר מאמן החיפאים, עמי נאווי בסיום. "לא היה פשוט, כדורסל זה משחק של מומנטומים, והרבה פעמים איבדנו מומנטומים. הכל התחבר ואני גאה ותומך בשחקנים שלי. לאט לאט ג'רמיין ג'קסון לוקח בעלות על הקבוצה ביחד עם אבי בן שימול ואלישי כדיר, ושאר הזרים. מקווה שהדרך תמשיך ונדע לשמור על יציבות כי מבחנה של קבוצה זה לשמור על יציבות לאורך זמן".

באשדוד עושה רושם שההיי שבו היתה הקבוצה בסיבוב הראשון מתחיל לדעוך, ועתה מבינה הקבוצה שהליגה אינה ספרינט אלא מרתון. "לא נכנסנו לעניינים" אמר עופר ברקוביץ', מאמן אשדוד. "לא היה לנו משחק טוב ולא היינו קרובים, די יצאנו מהשטף שלנו. כל המשחק שלנו הוא לא טוב כרגע, יש לזה כל מיני סיבות, אני מאמין שאם נעשה שבוע אימונים טוב נעשה את התיאומים ונחזיר את החדות. לפני שנתייחס ליריבה שלנו בגביע נתייחס לעצמנו בשבוע האימונים, נחזיר לעצמנו את השטף והסדר. זה דברים שנפגמו לנו וזה הבסיס לתוצאות כרגע, מבלי לגרוע ממה שהיריבות עושות. אנחנו לא משחקים נכון ועושים הרבה שטויות. לא הגבנו נכון להרבה דברים שהיריבה שלנו עשתה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully