וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "זו הייתה תגובה מצויינת להפסד בגביע הליגה"

מנג'ר ווסטהאם התעודד מהניצחון על נוטינגהאם פורסט בגביע האנגלי, וכבר בונה על רבע גמר. לקראת בלקפול הוא אופטימי

מנג'ר ווסטהאם אברהם גרנט נשמע מעודד אחרי הניצחון 2:3 על נוטינגהאם פורסט מליגת המשנה בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי, אבל הודה כי כרגע קבוצתו מתרכזת בעיקר במאבקי התחתית של הפרמיירליג. בסיומו של משחק הניצחון על הפורסט אמר גרנט: "אין ספק שהמפעל הזה חשוב, אבל הליגה היא הרבה יותר חשובה ונעשה הכל כדי להצליח בה. כמובן שכשזה מגיע לגביע, אנחנו תמיד שמחים לנצח. אני לא יכול להגיד ששיחקנו רע בחצי גמר גביע הליגה, אבל זו הייתה תגובה מצויינת שלנו להפסד. אני ממש מרוצה מהדרך שבה התגברנו על זה, אפילו שנוטינגהאם פורסט שיחקה מצויין במחצית הראשונה".

בשלב הבא תתמודד ווסטהאם במגרשה הביתי נגד בארנלי, ואברהם גרנט נשמע מרוצה מההגרלה: "תמיד טוב לשחק בבית. אין ספק שהם ינסו להלחיץ אותנו, אבל נעשה הכל כדי לעלות לרבע הגמר". לקראת משחק הליגה הבא נגד בלקפול אמר גרנט: "זה משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות, אבל יותר חשוב לנו. אני מקווה שנצליח להפיק את הדברים החיוביים שעשינו נגד קבוצות העונה".

גרנט שיבח את ויקטור אובינה שכבש את שלושת השערים של הפטישים במשחק אבל הוסיף: "הוא שחקן טוב, אבל צריך לזכור שהוא לא שיחק יותר מדי בשנה האחרונה. הוא מפתח את המשחק שלו והולך ומשתפר. הפעם הוא הבקיע שלושה שערים וזה הספיק, אבל אנחנו צריכים לראות אותו מתפוצץ בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully