וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר: "אני בטוחה שתהיה אווירה טובה באילת"

נבחרת הפדרציה הישראלית הגיעה לעיר הדרומית וקיימה אימון ראשון לקראת המפגשים שייצאו לדרך ביום רביעי

שלושה ימים לפני פתיחת מפגש גביע הפדרציה באילת במסגרת הבית האירופאי-אפריקאי מספר אחת, כבר נחתו מרבית הנבחרות בעיר הדרומית ואף ערכו אימון פתיחה במתחם הטניס העירוני המשופץ שבעיר. העיר אילת קיבלה בזרועות פתוחות את הנבחרות, שבמגבלות לוח הזמנים ינסו לערוך סיורים קצרים בעיר התיירות המובילה של ישראל.

היום (ראשון) נחתה באילת הנבחרת הישראלית ויחד איתה נחתו גם אנגליה, בולגריה, לטביה ורומניה. אתמול נחתו נבחרות דנמרק ושוויץ וביום שישי נחתה בלארוס. לפני שעה קלה נחתו אוסטריה, לוקסמבורג, הונגריה והולנד כמו גם ויקטוריה אזרנקה שתצטרף לנבחרתה בלארוס עוד הערב. מחר ינחתו בשעות הבוקר פולין ויוון ובשעות הערב תנחת קרואטיה.

הנבחרת הישראלית ערכה את אימונה הראשון בשעות הצהריים והתרשמה מהמתקן המשודרג, לרבות האצטדיון הגדול אשר יכיל למעלה מ-1,000 צופים במהלך ימי התחרות. מחר צפויה הנבחרת לערוך "אימון וידאו" בו היא תצפה ותנתח קטעי וידאו של משחקי זוגות שונים כדי להתכונן בצורה מיטבית למפגש.

השחקנית הבכירה של ישראל, שחר פאר, אמרה היום: "התאמנו בערך שעתיים והיה אימון טוב בו גם התרגלנו למגרשים, לאווירה ולמקום. הטריבונות קרובות למגרש ואני בטוחה שתהיה אווירה טובה. אני מקווה שיבוא כמה שיותר קהל לתמוך בנו ולעזור לנו להשיג את הניצחונות".

"היה אימון מעולה. המתחם נחמד מאוד ועושה רושם שהמגרש המרכזי ממש ביתי עם יציע שקרוב למגרש", אמרה יוליה גלושקו בסיום האימון. " המגרש קצת איטי והכדור קופץ יותר גבוה- אבל אנחנו מתרגלות וזה לא יפריע יותר מדי".

על הצטרפותה של אגניישקה רדוואנסקה הפולניה לנבחרת, אמרה גלושקו: "זה ללא ספק הרבה יותר קשה, אבל אנחנו מוכנות גם לזה. לסיכום, אני מרגישה טוב וכבר עכשיו יש התרגשות לקראת היום הראשון שבטח תגבר בימים הקרובים", סיכמה המחבט מספר שתיים.

קפטן הנבחרת, ליאור מור: "ערכנו אימון טוב, אנחנו מתרגלים למגרש שמרגיש קצת שונה. האצטדיון נראה מעולה. הספקנו להסתכל קלות על הבולגריות והאנגליות- אבל ביום הראשון כולם מתאקלמים וקשה יותר להתרשם". על פתיחת המפגש, אמר מור: "מתחיל מתח חיובי ומרגישים אווירה ביתית. כולנו מצפים ליום רביעי".

תומר דנק, קפטן הנבחרת: "בימים הקרובים נערוך אימונים נוספים ואנחנו מקווים להגיע כמה שיותר מוכנים לקראת ההתמודדויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully