וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת שוב זכתה באליפות העולם בכדוריד

אחרי מדליית זהב אולימפית, תואר עולמי ותואר אירופי, הצרפתים גברו על דנמרק 35:37 ושמרו על התואר מ-2009

נבחרת צרפת זכתה הערב (ראשון) בפעם השניה באליפות העולם בכדוריד, אחרי שניצחה את דנמרק 35:37 בתום משחק דרמטי שכלל הארכה. הצרפתים רשמו באולם במאלמו שבשבדיה תואר רביעי בסך הכל עבור הנבחרת באליפות העולם, וכעת הם הצטרפו לנבחרות שבדיה ורומניה, שהיו היחידות שזכו עד היום בארבעה תארים באליפות העולם. למעשה, נבחרת הכדוריד הצרפתית ממשיכה ברצף מופלא, שכלל תואר אולימפי ב-2008, תואר באליפות העולם ב-2009 ותואר באליפות אירופה בשנה שעברה.

הדנים העקשנים רדפו אחרי צרפת לאורך כל המשחק ולא אפשרו להם לברוח, כאשר ארבע שניות לסיומו של הזמן החוקי הם השוו ל-31:31 וקבעו הארכה. עם זאת, בתוספת הזמן היה זה הקפטן הצרפתי ג'רום פרננדז, שלקח את העניינים לידיים והיה אחראי על יצירת ההפרש שהביא לטריקולור גביע נוסף. ניקולה קרבאיטץ', כוכבה של נבחרת צרפת שהוא גם השחקן המצטיין בטורניר, הוביל את המבקיעים במשחק עם 11 שערים.

נבחרת ספרד, שאכזבה בזירה הבינלאומית בשנים האחרונות, זכתה במדליית הארד אחרי שגברה על המארחת שבדיה 23:24 במשחק על המקום השלישי. מדובר בתוצאה מעודדת מאוד עבור הספרדים, אלופי אירופה לשעבר, שיארחו את אליפות העולם הבאה ב-2013.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully