וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הפסידה 1:0 לאוסאסונה והתרחקה מברצלונה

הבלאנקוס ספגו הפסד לקבוצת התחתית (קאמוניאס, 62) ומתחילים לוותר על האליפות. ויאריאל ניצחה 0:1 את אספניול

האם ריאל מדריד מרימה ידיים? היום (ראשון) הבלאנקוס ספגו הפסד ליגה מביך, כשהפסידו 1:0 לאוסאסונה מהתחתית וראו את ברצלונה שומרת על פער 7 הנקודות שלה בפסגה. זהו בסך הכל ההפסד השני של ריאל העונה בליגה ב-21 מחזורים, ובליגה רגילה זה בהחלט מאזן שמתקבל על הדעת, אבל כשברצלונה נמצאת בכזה כושר נפלא (15 ניצחונות רצופים), קשה להאמין שחניכיו של מוריניו יצליחו להדביק את הפער בתקופה הקרובה מהאלופה מקטאלוניה.

גם היריבה העירונית, אתלטיקו מדריד, המשיכה בינתיים להיראות רע והפסידה 2:0 בבית לאתלטיק בילבאו. במשחק שסגר את הערב, ויאריאל הצליחה להפוך לקבוצה השנייה העונה שמנצחת את אספניול באצטדיונה הביתי, כשרשמה 0:1 משער של ג'וספה רוסי.

אוסאסונה - ריאל מדריד 0:1

אין ספק שריאל מדריד בלחץ. היריבה הגדולה ברצלונה ממשיכה לרמוס כל יריבה שמגיעה מולה, ואחרי שניצחה אתמול את הרקולס 0:3, הבלאנקוס ידעו היום שהם שוב חייבים ניצחון כדי להישאר בתמונה. אם מוסיפים לזה את המתיחות בין ז'וזה מוריניו להנהלה, הרי שריאל עלתה בחשש גדול למשחק, וניתן היה לחוש בזה בכל מהלך התקפי כושל.

שחקני ריאל החזיקו רוב הזמן בכדור אך מיעטו לסכן את השער של אוסאסונה הקטנה, שדורגה במקום ה-17 לפני המשחק, כשהיא מתקשה להתרומם מעל לקו האדום והיא רחוקה רק נקודה אחת מהמקום האחרון. ואז זה הגיע. בדקה ה-62 חאבייר קאמוניאס קיבל מסירה מאראנדה ומצא את עצמו חופשי מול קסיאס, הקוון לא הניף את הדגל (בספק נבדל), וקאמוניאס, שגדל במחלקת הנוער של ריאל, בעט ברגל ימין לרשת והעלה את המארחת ליתרון 0:1.

הבלאנקוס, שהגיעו למשחק אחרי שכבשו רק ארבעה שערים בארבעת משחקיהם האחרונים, המשיכו ביכולת ההתקפית המאכזבת. אוזיל ממשיך לקרטע, די מריה לא פוגע, בנזמה בעיקר מקלקל, קאקה עדיין חלוד, ורונאלדו היחיד שמנסה לסכן את השער, אבל לא יכול לבד.

בדקה ה-65 מוריניו ביצע שלושה חילופים, והכניס את הרכש החדש עמנואל אדבאיור, את קאקה ואת צ'אבי אלונסו, אבל גם הם התקשו להכניס את התנופה המתבקשת. בדקה ה-84 ארבלואה עוד הוסיף גלישה מדהימה והציל שער בטוח במהלך הגנתי מצוין כדי למנוע השפלה גדולה יותר, אך בסופו של דבר אוסאסונה הלוחמת השיגה את הניצחון הענק מבחינתה, והוכיחה שלא כולם בספרד מתרפסים בפני שתי הגדולות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מנסה, קצת באגואיזם, אבל אפילו הוא לא יכול לבד. רונאלדו מתוסכל/רויטרס

אספניול - ויאריאל 1:0

הקבוצה הביתית הגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים וכשהיא סוחבת איתה הפסד אחד בלבד העונה באצטדיון קורנייה אל פראט, גם הוא לברצלונה. אלא שהיום נקטעו כל הרצפים של אספניול, שהפסידה 1:0 לויאריאל. המשחק התנהל בשליטה כמעט מוחלטת של אספניול, אך מעט לפני המחצית, בדקה ה-45 כבש ג'וזפה רוסי את השער היחיד וסידר לצוללת הצהובה ניצחון חוץ חשוב במיוחד.

החלוץ האיטלקי קיבל מסירה מסנטי קאסורלה ובעט מצוין מזווית קשה פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון, ויאריאל התבססה במקום השלישי עם 45 נקודות ומה אתם יודעים ביום בהיר אפשר לראות גם את ריאל מדריד השנייה, אספניול נותרה במקום החמישי עם 35 נקודות.

אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו 2:0

קיקה סאנצ'ז פלורס קיבל השבוע גיבוי מהנהלת אתלטיקו מדריד, שהבהירה כי הוא ימשיך לפחות עד סוף העונה. מעניין מי יהיה לו ולהם להגיד אחרי עוד הפסד, הפעם בבית לבילבאו, שמרחיק אותם ממקום באירופה. האורחים, מצידם, השיגו ניצחון שלישי ברציפות והגדילו את הפער במקום השישי מאתלטיקו לחמש נקודות.

פרננדו יורנטה, שהוזכר ביממה האחרונה כמועמד לטוטנהאם, יכול היה לכבוש בדקה ה-40 אחרי שסחט פנדל מפוקפק ואדום מלואיס פראה, אבל הוא בעט החוצה מהנקודה הלבנה. שתי דקות לאחר מכן החמיץ דייגו פורלאן ברשלנות מצב של אחד על אחד, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה הגיע העונש. אנדוני איראולה הגביה מצד ימין וגאיסקה טוקרו המשיך מהאוויר לרשת. שיתוף הפעולה הזה חזר גם בדקה ה-64, כשהמגן הימני העביר כדור רוחב מדוד והחלוץ גלש וקבע 0:2 לבילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully