וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחונות למונפלייה ובורדו

הקבוצה של ז'יראר עלתה זמנית למקום החמישי עם 1:2 בנאנסי. בורדו נרגעה בעזרת 0:2 על ניס. מונאקו ומארסיי נפרדו ב-0:0

ההפסדים של ראן וליון אמש (שבת) שיחקו לידיה של מארסיי, שתוכל להתקדם עד המקום השלישי אם תנצח בדרבי הדרומי את מונאקו במשחק הנעילה של המחזור ה-21, אך היא נפרדה ממנה ב-0:0 מאכזב. עוד לפני כן, מונפלייה התקרבה לצמרת עם 1:2 בנאנסי, ובורדו הרגיעה מעט את הדיבורים על מעמדו המעורער של ז'אן טיגאה בעזרת 0:2 על ניס.

נאנסי - מונפלייה 2:1

הפעם האחרונה שמונפלייה ניצחה את נאנסי הייתה ב-2001, כששתיהן היו בליגה השנייה. הקבוצה של רנה ז'יראר רצתה להתקדם למקום החמישי, וידעה לחזור מפיגור אליו נקלעה בעקבות שער של יוסוף חאג'י כבר אחרי שתי דקות. סולימאן קמארה נגח את השוויון המהיר בדקה השמינית, והמגן גארי בוקאלי כבש את שער הניצחון בדקה ה-59.

בורדו - ניס 0:2

ההדחה מהגביע והעובדה כי לא ניצח בליגה יותר מחודשיים, הובילו לרחשים על פיטורים מוקדמים של ז'אן טיגאנה מבורדו. השחקנים שלו טענו כי האשמה היא בהם, ולפחות הערב הרגיעו מעט את האווירה עם ניצחון ביתי חשוב. הבלם לודוביק סאנה נגח לרשת בדקה ה-37 אחרי קרן של ירוסלאב פלאסיל, ואנתוני מודסט הכפיל בדקה ה-57 עם שער לרשת האקסית, שלא ניצחה כבר חמישה משחקים. בורדו במקום השמיני.

מונאקו - מארסיי 0:0

דידייה דשאן חזר עם האלופה לביקור בסטאד לואי השני, אבל לא הצליח להשיג את הניצחון מול קבוצת התחתית של מונאקו. לורן באניד הדריך לראשונה את המארחת, בשורותיה ערך בכורה הרכש מריאל מדריד, ממאדו דיארה. ההתלהבות הגדולה מהחידושים לא הספיקה מול יכולת טובה של סטיב מנדאנדה, והקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות. מארסיי במקום החמישי, מרחק שמונה נקודות מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully