וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדסליגה: פרייבורג חזרה לעצמה, שטוטגרט לא

פרייבורג ניצחה 0:1 את שטוטגרט ושבה לצמרת. 0:1 לגלאדבך האחרונה על פרנקפורט. חצי גמר הגביע: באיירן מול שאלקה

המחזור ה-20 בבונדסליגה יושלם היום (ראשון) עם שני משחקים, כאשר בראשון ניצחה פרייבורג את שטוטגרט 0:1 בחוץ ונצמדה לצמרת. במשחק השני הפתיעה נועלת הטבלה בורוסיה מנשנגלאדבך עם 0:1 בפרנקפורט.

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, פרייבורג השיגה שלוש נקודות מול שטוטגרט, שרשמה רק ניצחון אחד בתשעת המשחקים האחרונים שלה, ונותרה במקום הלפני אחרון. פרייבורג נותרה במקום השישי, אבל צימקה את הפער מהדבוקה שרודפת אחרי המוליכה דורטמונד. יוהאנס פלום כבש את שער הניצחון לפרייבורג בדקה ה-24 אחרי שנהנה מבישול של מקסימיליאן ניקו.

נועלת הטבלה בורוסיה מנשנגלאדבך הגיעה לפרנקפורט במטרה לנקום על התבוסה 4:0 שהנחילה לה היריבה בסיבוב הראשון, והשיגה ניצחון 0:1 שהשווה את מאזנה לזה של שטוטגרט הלפני אחרונה. האורחים הגיעו למספיק הזדמנויות במהלך המשחק, ובדקה ה-84 מצאו את השער המיוחל כשאיגור דה קמארגו בעט בשמאל והכניע את אוקה ניקולוב. גלאדבך מרוחקת שש נקודות מחוף מבטחים.

בהגרלת חצי גמר הגביע נקבע כי באיירן מינכן תפגוש את שאלקה ופליקס מגאת, ואילו במשחק השני על טהרת הליגה השנייה דואיסבורג תתעמת עם אנרגי קוטבוס. זה אומר שלראשונה מאז 2004 תהיה בגמר נציגה מהליגות הנמוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully