וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פאציני הוביל את אינטר למהפך מול פאלרמו

חלוץ הרכש כבש צמד וסחט פנדל, כשהנראזורי חזרו מפיגור ביתי 2:0 לניצחון 2:3. יובנטוס המאכזבת הפסידה 2:1 לאודינזה

שחקני רכש, במיוחד כאלה שמגיעים בחלון ההעברות של ינואר, מתקשים לפרוע שטרות כבר במשחקים הראשונים ובדרך כלל לא מספיקים להתאקלם עד סוף העונה. לא במקרה של ג'אמפאולו פאציני. החלוץ הנפלא שעבר השבוע מסמפדוריה לאינטר, עלה כמחליף וסידר לנראזורי מהפך בניצחון 2:3 על פאלרמו עם צמד וסחיטת פנדל. האקסית סמפדוריה, בינתיים, הובסה 4:0 בידי נאפולי השנייה. המשחק בין בולוניה לרומא הופסק בדקה ה-17 בגלל השלג הכבד. במשחק שסיים את המחזור, יובנטוס נפרדה מחלום האליפות עם הפסד ביתי 2:1 לאודינזה הלוהטת.

אינטר - פאלרמו 2:3

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים מאז מינויו של לאונרדו למאמן במקום רפא בניטז, נראה היה כי אלופת אירופה על הגל. אודינזה בשבוע שעבר ופאלרמו במחצית הראשונה היום, הוכיחו כי לברזילאי יש עוד הרבה עבודה באינטר. למזלו, הוא פגע בגדול בנושא הרכש. ג'אמפאולו פאציני. החלוץ שהגיע תמורת 13 מיליון יורו מסמפדוריה, עלה כמחליף במחצית השנייה והציל לבדו את אינטר מהפסד עם צמד נפלא וסחיטת פנדל שסידרה מהפך.

המגן הימני מתיאה קסאני עשה הרבה צרות לנראזורי במחצית הראשונה. בדקה החמישית הוא ניצל טעות של דוידה סנטון כדי לבשל לפבריציו מיקולי את הראשון, ובדקה ה-36 כדור רוחב שלו הגיע בסופו של דבר לאנטוניו נוצ'רינו, שהתגבר על מייקון וקבע 0:2 מהמם לזכות פאלרמו. לאונרדו שלח לכר הדשא לאחר ההפסקה את שחקני הרכש החדשים, חוסיין חארג'ה ופאציני, שבדקה ה-56 כבש מבישול של חארג'ה ובדקה ה-73 נגח לרשת את השני, שבע דקות אחרי שז'וליו סזאר עצר פנדל של חאבייר פסטורה. ההצגה של פאצו הושלמה בדקה ה-76, כשנתפס ברחבה על ידי אזקיאל מוניוז ואיפשר לסמואל אטו להכריע מהנקודה הלבנה.

יובנטוס - אודינזה 2:1

הגברת הזקנה כנראה נפרדה הערב לשלום מחלום האליפות שלה. שער יתרון נפלא של קלאודיו מרקיזיו לא הספיק ליובנטוס, שלא יכלה לאודינזה הלוהטת, שמצידה רושמת ניצחון שלישי ברציפות אחרי שהפתיעה את אינטר בשבוע שעבר. אודינזה גם מדלגת בטבלה מעל יובה השביעית, ונראית בדרך הנכונה להשגת הכרטיס לאירופה. מרקיזיו, כאמור, העלה את יובה ליתרון בחצי מספרת בדקה ה-60, אבל הבלם כריסטיאן זפאטה כבש שבוע שני ברציפות בדקה ה-67, והצ'יליאני הפנטסטי אלכסיס סאנצ'ז השלים מהפך בדקה ה-85 מבישול של בן ארצו מאוריסיו איסלה. סאנצ'ז הספיק לקבל אדום בדקה ה-88, כשדקה לפני כן היה זה לאונרדו בונוצ'י המקומי שהורחק.

נאפולי - סמפדוריה 0:4

הפרטנופי צימקו את הפער ממילאן בחזרה לארבע נקודות, כשהביסו ללא קושי את סמפדוריה, שמתחילה להתרגל לחיים הקשים ללא אנטוניו קסאנו ופאציני. מי אם לא אדינסון קבאני הוביל את נאפולי לניצחון, עם שלושער שני תוך חודש ו-17 שערי ליגה בסך הכל. החלוץ האורוגוואי הנפלא פתח את מסכת השערים בדקה ה-16, כבש את השני בפנדל בדקה ה-45 אחרי שהוכשל בעצמו ברחבה והשלים שלושער בדקה ה-56 מבישול של מארק האמשיק, שכבש בעצמו בתווך בדקה ה-48. ניצחון גדול לקבוצה הלוהטת מהדרום.

גנואה - פארמה 1:3

אחת מאכזבות העונה חזרה למסלול הניצחונות אחרי חודשיים של אכזבות. הרנן קרספו הוותיק והטוב אמנם כבש לזכות פארמה מול קבוצתו הקודמת בדקה ה-32, אבל זה לא הספיק. רודריגו פלאסיו (16 בפנדל), שער עצמי של גבריאל פאלטה (44) ושער בכורה של קאחה קלאדזה (45) השאירו את הנקודות במראסי.


משחקים נוספים:

בולוניה - רומא (הופסק בדקה-17 עקב תנאי מזג האוויר)

לצ'ה - צ'זנה 1:1
ללצ'ה: דניאלה קורביה (11). לצ'זנה: אריון בוגדאני (90)

ברשיה - קייבו 3:0
לקייבו: סרג'יו פליסייר (45 ו-90), דוידה מאנדלי (47)

קליארי - בארי 1:2
לקליארי: אלסנדרו מאטרי (8 ו-12). לבארי: סטפנו אוקאקה-צ'וקה (14)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully