וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם בשמינית גמר הגביע, טוטנהאם הושפלה

אובינה הפציץ שלושער ב-2:3 של הפטישים על נ. פורסט. התרנגולים ספגו 4:0 מפולהאם, תיקו לסיטי, ארסנל עלתה

הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי יצא אתמול (שבת) לדרך עם חמישה משחקים. במפגש שהוציא את המאבק על שמינית הגמר לדרך ניצחה ארסנל את האדרספילד הקטנה 1:2, לאחר שהתקשתה במשך דקות רבות מול הקבוצה מהליגה השלישית, אך נעזרה בפנדל מאוחר של ססק פברגאס כדי להינצל ממבוכה גדולה. קבוצת פאר נוספת שלא היתה רחוקה ממעידה מביכה היא מנצ'סטר סיטי, שנזקקה לשער בכורה של אדין דז'קו כדי לסחוט 1:1 מול נוטס קאונטי, גם כן מהליגה השלישית. אברהם גרנט ו-ווסטהאם שבו מפיגור 2:1 בבית מול נוטינגהאם פורסט, בדרך לניצחון 2:3 הודות לשלושער של ויקטור אובינה. במשחק שנעל את הערב הדהימה פולהאם את טוטנהאם בקרייבן קוטג' עם 0:4 ענק.

הגרלת הסיבוב החמישי (19-20 בפברואר):

ווסטהאם - ברנלי
נוטס קאונטי/מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה
סטוק סיטי - ברייטון
בירמינגהאם - שפילד וונסדיי
לייטון אוריינט - ארסנל
אברטון/צ'לסי - רדינג
מנצ'סטר יונייטד - קראולי טאון
פולהאם - בולטון/וויגאן

פולהאם - טוטנהאם 0:4

הדרבי הלונדוני הקטן הפגיש בין שתי קבוצות במגמות שונות לחלוטין, כשבעוד הלבנים-שחורים של מארק יוז נראים רע לאחרונה ונמצאים עמוק בתחתית, טוטנהאם רצה בצמרת ואפילו עושה חיל בליגת האלופות, שם הגיעה כבר לשמינית הגמר. היום, כל מה שקרה היה בניגוד גמור לתחזיות. הקבוצה של מארק יוז דרסה, פשוט דרסה, 0:4 את התרנגולים של הארי רדנאפ, שירדו כבר למחצית בתוצאה הזו ונראו פשוט עלובים.

פולהאם עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-11 כשאלן יוטון הכשיל מאחור את מוסא דמבלה. דני מרפי בעט את הפנדל מדויק וקבע 0:1. הקבוצה שלוש דקות חלפו והקבוצה של מארק יוז מצאה כבר את השער השני, ושוב בפנדל. הפעם, מייקל דוסון עשה שטות כשניסה לעבור את דמבלה סמוך לרחבה שלו, אך איבד את הכדור, הכשיל את חלוץ פולהאם וספג כרטיס אדום. שוב מרפי ביצע את הפנדל טוב וזה כבר 0:2 בדקה ה-14.

בדקה ה-23 הצליחו הלבנים-שחורים למצוא את השער השלישי, כשקרן שלה עברה את כל ההגנה והגיעה דווקא לברדה הנגלאנד, שדחק מקרוב פנימה וקבע 0:3. נגמרה ההשפלה? ממש לא. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן מצאה פולהאם את הרביעי כדמבלה קיבל מסירת עומק, חלף בקלות על פני ההגנה של טוטנהאם ובעט חזק פנימה, 0:4 לפולהאם.

ארסנל - האדרספילד 1:2

לקרב כה קשה כמו שהיה לה היום, ספק אם ארסנל ציפתה. הקבוצה של ארסן ונגר פגשה באצטדיון האמירויות את האדרספילד הצנועה מהליגה האנגלית השלישית, ולבסוף נזקקה לפנדל מנצח בדקה ה-86 על מנת למנוע מבוכה ענקית. ונגר העלה הרכב חזק נגד הטריירס של לי קלארק, אך במשך דקות רבות היו התותחנים נחותים, ונעזרו במידה רבה של מזל כדי לצאת מנצחים.

ארסנל דווקא פתחה היטב, כשניקלאס בנדטנר נכנס לרחבה בדקה ה-22 ובעט מזווית אלכסונית כדור שפגע בפיטר קלארק, הטעה את השוער הוותיק איאן בנט ונכנס. בדקה ה-31 נפצע סמיר נאסרי בשריר הירך האחורי ודידה מחוץ למגרש. הטריירס החלו ללחוץ, ובדקה ה-42 ראה סבסטיאן סקילאצ'י כרטיס אדום מוצדק אחרי שהכשיל את ג'ק האנט. את השוויון המוצדק מצאה האדרספילד בדקה ה-64, כאשר אלן לי נגח והכניע את אלמוניה, אחרי מספר עצירות מצוינות של הספרדי.

ונגר התייאש והחליט להכניס לכר הדשא את הקפטן שלו ססק פברגאס, ובדקה ה-86 הכריע הספרדי את המשחק, כאשר העביר כדור רוחב לבנדטנר, שהופל על ידי ג'יימי מקומב ברחבה וסחט פנדל. פברגאס שלח את הפנדל פנימה, ואת קבוצתו לשמינית גמר הגביע. ארסנל היא הקבוצה היחידה באנגליה שעדיין נמצאת בכל ארבעת המפעלים האפשריים - הגביע, הגביע האנגלי, ליגת האלופות והליגה האנגלית כמובן.

ווסטהאם - נוטינגהאם פורסט 2:3

אחרי ההדחה בחצי גמר גביע הליגה, אברהם גרנט שב לאפטון פארק ורצה להוציא לדרך מסע גביע נוסף. על אף שזה הלך הכי קשה שאפשר למשך לא מעט דקות, הצליחו הפטישים לעמוד במשימה ולהבטיח את מקומם בשמינית גמר הגביע, תוך שהם קוטעים את רצף חמשת הנצחונות של הפורסט בשבועות האחרונים.

ווסטהאם פתחה נפלא, כאשר כבר בדקה הרביעית קבע ויקטור אובינה 0:1. האורחים לא נבהלו והגיבו בדקה ה-18, עם שערו הראשון העונה של דלה אדבולה הוותיק, ובדקה ה-40 הושלם המהפך. זה קרה כאשר דייויד מגולדריק ניצל טעות של רדוסלאב קובאץ' על מנת להכניע את רוברט גרין, ולוח התוצאות הראה 1:2 לפורסט. אלא שלא חלפו שתי דקות, ו-ווסטהאם השוותה עם שער מדהים של אובינה, כמעט מחצי מגרש. החגיגה של החלוץ הניגרי הגיעה לשיא בדקה ה-52, כאשר ווינסטון ריד הוכשל בתוך הרחבה, ואובינה קבע מהנקודה הלבנה 2:3 לפטישים. ווסטהאם סוגרת מהפך נאה ומטפסת לשמינית גמר הגביע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

נוטס קאונטי - מנצ'סטר סיטי 1:1

עוד בסיבוב השלישי הוכיחה הקבוצה הקטנה מנוטינגהאם כי היא מסוגלת להפתיע, כאשר הדיחה את סנדרלנד. הערב שוב הראתה החבורה מהליגה השלישית, בהדרכתו של שחקן העבר הנפלא פול אינס, כי היא בהחלט מסוגלת לשחק כשווה מול שווה גם מול קבוצות גדולות וחזקות ממנה, כאשר כפתה משחק חוזר בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום.

רוברטו מאנצ'יני דווקא הגיע למדו ליין עם הרכב חזק במיוחד, אלא שהמארחת ממש לא נבהלה מקבוצת החלומות בתכלת, ולאחר מחצית ראשונה מאופסת ומאוזנת הגיעה הדקה ה-59, הדקה הגדולה של נוטס קאונטי העונה: ניל בישופ הגיע ראשון לכדור קרן, ונגח נפלא כדי להכניע את ג'ו הארט ולקבוע 0:1 מדהים. סיטי חיכתה עד הדקה ה-82 כדי לחזור, וזה קרה כאשר מיכה ריצ'ארדס בישל מצוין לאדין דז'קו, והחלוץ הבוסני הפנטסטי מצא את הרשת לראשונה בקבוצתו החדשה. סיטי אמנם מאכזבת, אך נמנעת ממבוכה גדולה.

במשחק נוסף:

וולבס - סטוק 1:0
לסטוק: רוברט הות (עצמי, 81)

עדכון ראשון: 17:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully