וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 נקודות לרביב לימונד בהפסד מנורקה

הישראלי לא מנע הפסד לחובנטוד. ברצלונה ניצחה את גרנאדה, 12 לניסים בניצחון נימברוק, ניצחון שני לקצורין באלבה ברלין

המחזור ה-19 בספרד נפתח אמש (שבת) עם המשחק המסקרן בין קאחה לבוראל ומלאגה (74:76 לבאסקים), ונמשך היום עם נצחונה הקליל של חובנטונד 72:87 על מנורקה ורביב לימונד. הגארד הישראלי המשיך בכושרו המוצלח והיה הקלע המוביל של קבוצתו, כאשר הפציץ 16 נקודות (3 מ-7 ל-2, 3 מ-4 ל-3) ב-26 דקות משחק, אך זה לא הספיק.

ריאל מדריד נאלצה לעבוד מאוד קשה ולהזיע לא מעט לפני שניצחה את מנרסה 61:62. שני שחקנים בלבד קלעו בספרות כפולות בשורות הבלאנקוס - ניקולה מירטוביץ' וקליי טאקר, וגם הם הסתפקו ב-10 נקודות בלבד כל אחד. נציגה ספרדית נוספת בטופ 16, ולנסיה, גברה על בילבאו 54:68.

ברצלונה, שגברה בקושי על לובליאנה במחזור האחרון בטופ 16 שוב לא נראתה חדה במיוחד, אך ניצחה את גרנאדה 64:75 בליגה המקומית. הבריחה של הקאטלנים התרחשה ברבע השני, אז עצרו את האורחים על 10 נקודות בלבד בדרך ליתרון 10 במחצית. גרנאדה לא נתנה ליריבתה לברוח, אבל גם לא הצליחה לצמק עד לסיום, וירדה בצד המפסיד. אלן אנדרסון הוליך את קלעי ברצלונה עם 16 נקודות כשחואן קרלוס נבארו תורם 15 נקודות משלו. לגרנאדה: קובי קארל 21.

מולי קצורין השיג הערב את ניצחונו השני באלבה ברלין הגרמנית, כשגבר על טרייר 69:75 בחוץ. אלבה נראתה טוב ברבע השני בו רשמה 26 נקודות וירדה אל המחצית ביתרון 6, אבל המארחים לא נתנו לה לברוח וצימקו ל-4 לפני הרבע האחרון. אלא ששחקניו של קצורין שמרו על ההפרש, והשיגו את הניצחון. ג'וליוס ג'נקינס היה ענק עם 28 נקודות ו-6 ריבאונדים, בעוד דרק אלן מוסיף 18.

רומא התאוששה מהתבוסה הכואבת למכבי תל אביב ביורוליג והוציאה את כל הזעם שלה על סקאבוליני פזארו האומללה, כשהביסה אותה 53:85. פזארו דווקא היתה במשחק במחצית הראשונה ופיגרה רק ב-6 במחצית, אבל רק רשמה 3 נקודות בלבד (!) ברבע השלישי, ורומא ניצלה זאת כדי לקבור את המשחק. ניהאד דדוביץ' הוליך את רומא עם 23 נקודות, ולאדימיר דאסיץ' הוסיף 16. לפזארו: דניאל האקט 18.

אריס סלוניקי ושרון דרוקר השיגו ניצחון ביתי חשוב הערב על פאנליניוס בליגה היוונית, 63:73. דווקא האורחים היו אלה שהוליכו בפתיחה, אבל אריס ירדה אל המחצית ביתרון 5, ורבע שלישי מצויין שלה הוביל אותה ליתרון דו ספרתי אותו לא שמטה עד לסיום. פי ג'יי טאקר הוליך את אריס עם 19 נקודות כשתומאס הוסיף 13.

גם נימברוק של ננו גינצבורג השיגה הערב ניצחון, כשגברה בליגה האדריאטית על ציבונה זאגרב 69:76. המשחק היה צמוד לחלוטין לאורך המחצית הראשונה כששתי הקבוצות יורדות להפסקה בשיוויון, אבל ברבע השלישי הצליחה נימבורק לפתוח יתרון תודות למשחק טוב של צ'סטר סימונס, שהוביל את קבוצתו לניצחון. סימונס סיים עם 18 נקודות כשאפיק ניסים רושם משחק טוב עם 12 נקודות ו-3 אסיסטים ב-23 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully