וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: הליונס הביסו את מורדי יהודה

משחק העונה במחוז הדרום ב-IFL הסתיים בניצחון מוחץ של הירושלמים, 16:40. הסייברס ממשיכים לשעוט, 16:48 על חיפה

במחזור שנערך בסוף השבוע האחרון בליגת התאקל בישראל, נפגשו שתי הקבוצות המובילות את הבית הדרומי, מורדי יהודה וירושלים ליונס. למרות הציפיות הגבוהות מהמשחק, רק הליונס הגיעו מוכנים להתמודדות, ובתצוגה כמעט מושלמת של פוטבול בשני צדי המגרש לקחו את ההובלה בבית עם ניצחון מוחץ 16:40.

בהגנה הירושלמית בלטו יוני קופר עם 10 תאקלים ושלוש הפלות קוורטרבק וסקוט אייזנברג (20 תאקלים) שנתנו הצגה של ממש. בהתקפה שוב נצץ הקוורטרבק איתי אשכנזי עם עוד יום מוצלח של 15 מ-21 ל–191 יארדים וחמישה טאצ'דאונים.

"הם הקבוצה הטובה ביותר בליגה" סיפר יונה משען, מאמן הליונס, " ידענו שהיינו צריכים להיות מוכנים למשחק החשוב הזה ואני מאוד שמח עם תוצאת הסיום. ברור לי שהם לא אמרו את המילה האחרונה". בצד המנוצח, ג'ון מילר נתן הופעה טובה עם 149 יארדים בסך הכל וטאצ'דאון וכמוהו זאק מילר עם 60 יארדים בריצה, אבל זה היה מעט מדי בשביל המורדים, שלא באו מוכנים. במשחק השני של המחזור לא התקשו הסייברס מתל אביב מול האנדרדוגס מחיפה והביסו אותם 16:48. הסייברס והליונס מובילים את הליגה עם מאזן של 1:7.

במחזור הקרוב של ליגת התאקל בישראל יתקיימו שלושה משחקים. בחמישי, הליונס והקינגס ייפגשו לדרבי ירושלמי באצטדיון קראפט. בשישי, חיפה תתארח אצל הפיונירס מתל אביב ובמוצ"ש הסייברס יארחו את ההאמרס בביתם החדש בנווה גולן.

טבלת הדרום

1. ירושלים ליונס 1:7
2. מורדי יהודה 2:6
3. הנחיל השחור 5:3
4. ירושלים קינגס 7:1

טבלת הצפון

1. תל אביב סייברס 1:7
2. תל אביב פיונירס 3:5
3. הרצליה האמרס 6:2
4. חיפה אנדרדוגס 7:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully