וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רובי קין יושאל לווסטהאם

רשת סקיי טוענת כי חלוץ טוטנהאם יעבור בהשאלה לקבוצתו של גרנט. דמבה בה: "הגעתי להציל את הקבוצה ולהישאר בליגה"

בסוף השבוע האחרון ביצע אברהם גרנט החתמה חשובה, כאשר הצליח להנחית את החלוץ הסנגלי דמבה בה. היום (ראשון) דיבר לראשונה שחקנה החדש של ווסטהאם על הגעתו לאפטון פארק, ואמר: "המצב של הקבוצה לא קל, אבל אתן הכל כדי לעבור את 14 המשחקים שנותרו ולנצח כמה שאפשר. אנסה להבקיע כמה שיותר, אבל אני לא כאן על תקן גיבור, אני כאן כדי להציל את הקבוצה ולהישאר בליגה. אם נעשה זאת לא אהיה גיבור יחיד, כולנו נהיה גיבורים".

"בפעם הראשונה שדיברתי עם אברהם גרנט, השאלה הראשונה שלי היתה לגבי תפיסת הכדורגל שלו", הוסיף חלוץ הופנהיים לשעבר. "הוא נתן לי תשובה טובה. אני יודע שאני יכול להתאים לליגה הזו, שאני יכול להתאקלם במהירות".

אלא שכרגע נראה כאילו הגעתו של בה לאפטון פארק לא תהיה החיזוק היחיד שיצליח לבצע גרנט לפני סגירת חלון ההעברות. רשת 'סקיי ספורט' מדווחת כי רובי קין כבר עבר בדיקות רפואיות והוא אמור להיות מושאל לפטישים לאחר שלא זוכה לדקות משחק בטוטנהאם. לפני מספר שבועות כבר הסכימו התרנגולים למכור את חלוץ נבחרת אירלנד לבירמינגהאם תמורת 6 מיליון יורו, אך קין לא הצליח להגיע לסיכום עם הקבוצה. אם יגיע לווסטהאם, זו תהיה קבוצתו השמינית בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully