וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "מקדיש את הזכייה לנספים בשיטפונות"

הסרבי התרגש לאחר הזכיה באוסטרליה. קפטן הדייויס הסרבי: "לא יודע מי יעצור אותו". מארי: "הפעם אנסה לא לבכות"

נובאק דג'וקוביץ' זכה היום (ראשון) באליפות אוסטרליה הפתוחה לאחר ניצחון 4:6, 2:6, 3:6 על אנדי מארי הבריטי בגמר. הסרבי השלים זכייה שנייה בגרנד סלאם, כשגם הקודמת הייתה באוסטרליה, לפני שלוש שנים ב-2008. בכך הושלמו שבועיים של טניס משובח, בו צפו מאות אלפי צופים במגרשים במלבורן ועוד עשרות מיליונים מול מקלטי הטלוויזיה ברחבי העולם. ל"נולה" זו הייתה סיומת נפלאה לחצי שנה אדירה, שהתחילה עם גמר באליפות ארצות הברית הפתוחה, נמשכה עם זכייה בגביע דייויס עם סרביה ונגמרה היום עם הנפת הגביע ב"רוד לייבר ארינה".

דג'וקוביץ', שהתפשט לאחר הניצחון וזרק את בגדיו לכיוון הקהל, נראה נרגש במיוחד בסיום ואמר: "אני רוצה לברך את אנדי על כך שהוא כבר שנתיים ברציפות מגיע לגמר. היה קשה מאוד לשחק מולו הערב. אני בטוח שעם הכישרון שלו הוא עוד יגיע לגמר. אני רוצה להודות גם לצוות שלי, שהוא הכי טוב בעולם. זה ספורט אינדיבידואלי ונראה שזה נוגע רק למאמץ אישי, אבל האנשים שבצוות שלך גורמים לך להרגיש נוח ולעשות את המיטב על המגרש".

על הטורניר עצמו אמר הסרבי: "זה אירוע מיוחד מאוד והגרנד סלאם הראשון של השנה. ממש כיף לשחק כאן. אני רוצה להביע את נחמתי על כל הנספים בשיטפונות שהיו כאן בשבועות האחרונים ולהקדיש להם את הגביע, לא שכחנו אותם. אני גם מקדיש את התואר הזה למשפחה שלי ולחברה שלי. הייתה תקופה קשה לאנשים שלנו בסרביה ואנחנו מנסים לייצג את המדינה בצורה הכי טובה שאפשר".

קפטן נבחרת הדייויס של סרביה, בוגדן אוברדוביץ', שפע מחמאות לאלוף: "נובאק הרשים בכל תחום באליפות הזו והאמת היא שציפיתי שהוא ינצח את מארי לפי הצורה בה שיחק לאורך הטורניר. הוא השתפר בפן המנטלי והפיזי, ואני חושב שיהיה קשה מאוד מאוד למנוע ממנו לעלות למקום הראשון בדירוג העולמי השנה, אם ימשיך לשחק ככה. הוא עלה לרמה אחרת, ויש לו יותר ביטחון מאי פעם בקריירה".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' חוגג זכיה באליפות אוסטרליה. Robert Prezioso, GettyImages
גרנד סלאם שני בקריירה ובמלבורן. דג'וקוביץ'/GettyImages, Robert Prezioso

המפסיד, אנדי מארי, דיבר כשדמעות בעיניו: "אני אנסה לא לבכות השנה. אני רוצה לברך את נובאק, הגיע לו לנצח. אני מחכה לשחק נגדך גם בעתיד, כבר מחכה לחזור לאוסטרליה בעתיד. אני רוצה להודות לקהל על התמיכה הנהדרת שנתנו לי כאן בשבועיים האלה. בשנה הבאה אחזור כדי לזכות בטורניר. תודה לכולם".

במסיבת העיתונאים הרחיב הבריטי את דבריו ואמר: "הייתי רוצה לשחק טוב יותר, אבל נדמה לי שנובאק היה מנצח כל שחקן בסבב עם יכולת כמו של היום. הוא הגיש טוב, לא עושה טעויות וזז טוב מאוד. אני מסתכל על הטורניר ככלל, והוא היה מצוין עבורי. אף אחד לא יכול להגיד שלהגיע לגמר גרנד סלאם זה הישג רע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הטניסאי הבריטי אנדי מארי מחבק את הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
מקווה לחזור בשנה הבאה. מארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully