וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: מקרייב ייצא להתרשמות בקיריליה סובייטוב

30.1.2011 / 14:30

החלוץ הבולגרי יצטרף למחנה האימון של הרוסים באנטליה. איציק עובדיה הצטרף לצוות המקצועי. שריקי: "אנחנו נאיבים"

מ.ס אשדוד ספגה אתמול (שבת) את הפסדה השני ברציפות כאשר נוצחה בביתה 3:1 על ידי מכבי פתח תקוה. אם לא די בכך, הרי שהקשר סטפן קינגווה ספג כרטיס אדום וייעדר ממשחק הגביע בין הקבוצות שיערך ביום רביעי. בסיום המשחק צבאו אוהדים רבים על איזור יציאת השחקנים וקיללו אותם בלי הפסקה. גם המאמן ג'ון גרגורי ספג קללות רבות וקריאות 'תתפטר' מאוהדי הקבוצה.

היום צירפה הקבוצה לצוות המקצועי את איציק עובדיה, שכזכור היה חלק מהצוות המקצועי במכבי תל אביב עד פיטוריו של אבי נמני. עדיין לא ברור באיזה מתכונת יעבוד עובדיה עם ג'ון גרגורי, אך הגעתו נעשתה באישורו של המאמן הבריטי. באשדוד עדיין מנסים לסגור את הפרטים האחרונים עם מכבי תל אביב, שעדיין משלמת לעובדיה את משכורתו העונתית.

החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב יצטרף ב-3 בפברואר למחנה האימונים של קיריליה סובייטוב הרוסית באנטליה, להתרשמות הדדית בין הצדדים. כרגע הקבוצה מרוסיה מסתמנת כרצינית ביותר בנוגע להחתמתו של החלוץ.

הקשר הצעיר עמנואל סארקי היה מעורב בתקרית עם מספר אוהדים, כאשר על פי ההערכות מדובר לכאורה במקורביו של הקשר הצעיר אמיר לביא, שספג בשבוע שעבר נגיחה בפניו מסארקי בסיום אחד האימונים.

שריקי: "אין ספק שאנחנו לא נראים טוב"

"כרגיל, נאיביות זה השם האמצעי של מ.ס.אשדוד", אמר החלוץ עידן שריקי אחרי ההפסד, "זו אכזבה גדולה לאבד את המשחק, במיוחד אחרי שכבר הצלחנו להשוות ל-1:1 ושיחקנו טוב. זה משהו שלא ראיתי הרבה זמן, אבל אנחנו כבר צריכים להרים את הראש לקראת הגביע ביום רביעי. זה הפסד שני שלנו ברציפות, ואחרי ההפסד הזה החשש הוא שנסתבך בתחתית, אין ספק שאנחנו נראים לא טוב. כל מערכי הקבוצה לא תפקדו ואי אפשר להאשים כאן אף אחד באופן ספציפי", הוסיף החלוץ.

שריקי, שמבוקש במספר קבוצות בליגת העל ומחזיק בידו גם הצעות מקפריסין ומארצות הברית, עדיין לא יודע לאן יעבור, אם בכלל: "קיבלתי הרבה פניות בשבועות האחרונים, מקבוצות בארץ וגם בחו"ל. אני בינתיים כאן באשדוד, עד שיודיעו לי אחרת. אני אעשה את המיטב עבור מ.ס.אשדוד וכשיהיה מה להודיע אני אעשה זאת".

עדכון ראשון: 10:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully