וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון: "מיאמי לא יכולה לעבור את בוסטון"

מאמן הלייקרס החמיא לסגנית האלופה, רגע לפני שחזור הגמר (22:30, ספורט5). פירס: "יהיה משחק עם המון אמוציות"

עם כל הכבוד לסן אנטוניו, שהיתה הלילה (בין שבת לראשון) לקבוצה היחידה ב-NBA שחוגגת 40 נצחונות, ועם כל הכבוד לשבעת המשחקים שהתקיימו הלילה בליגת הכדורסל הטובה בעולם, העניין האמיתי צפוי היום בערב. שבעה משחקים נוספים תעניק הליגה לחובביה האדוקים, ושני המוקדמים שבהם מפגישים ארבע מהקבוצות המסקרנות בליגה, ובשעות שמתאימות גם ליושבים בציון: ב-20:00 תארח אוקלהומה סיטי את מיאמי, וב-22:30 (ספורט 5) נקבל שחזור של גמר 2010, כשהלייקרס יארחו את בוסטון.

"אני אומר לקבוצה שלי כל הזמן שצריך לכבד את היריבה", אמר פיל ג'קסון. "אתה לא חייב לאהוב אותם, אבל אתם חייב לכבד אותם. אישית, אני לא חושב שמיאמי יכולה לעבור את בוסטון, הסלטיקס פשוט טובים מדי. אני עדיין חושב שהם ילכו עד הסוף במזרח".

ומה באשר למשחק עצמו? "אני לא ממש יודע למה לצפות. לא היינו יציבים בששת המשחקים האחרונים. אנחנו יודעים מה הבעיות שלנו - אנחנו מאבדים את הכדור ברגעים לא מתאימים, וההתקפה שלנו לא מספיק טוב", אמר הזן מאסטר. אגב, ג'קסון מצא זמן להחמיא גם לשחקנו לשעבר, שאקיל אוניל. "אמרתי לשאק שהוא יכול לשחק עד גיל 40. הוא אתלט מספיק טוב כדי לעשות זאת.

מנגד, בוסטון כבר לא יכולה לחכות להשיג נקמה על ההפסד במשחק מספר 7 בגמר אשתקד. "הם גמרו לנו את העונה שעברה בטעם רע, זה יהיה משחק עם הרבה אמוציות", אבל פול פירס. "בשלב הזה של העונה אנחנו מנסים להיות קבוצה גדולה וזה חשוב לנו לנצח ולשתול להם בראש שאנחנו יכולים לנצח במגרש הביתי שלהם".

מכת הפציעות של מיאמי

המשחק המרכזי הנוסף של היום יהיה, כאמור, שעתיים וחצי מוקדם יותר, כאשר אוקלהומה סיטי תארח את מיאמי. ההיט ניצחו את דטרויט 87:88 אך נאלצו לעשות זאת ללא כריס בוש ודווין וויד, שאמנם טסו עם הקבוצה לאוקלהומה סיטי אך כרגע לא ברור האם יוכלו ליטול חלק במשחק המסקרן.

הפאוור פורוורד שלא שיחק מאז ה-15 בינואר התאמן סוף סוף ביום שישי, ובמיאמי טוענים כי הוא ככל הנראה יתלבש הערב. לעומתו, וויד עבר בדיקת MRI בידו הימנית, והבדיקה חזרה שלילית. מלבד צמד הכוכבים והפציעה של לברון ג'יימס בקרסול, גם מייק מילר (ברך, אגודל) ואדי האוס (קרסול) סובלים מפציעות כאלה ואחרות אך ישחקו הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully