וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוניאנין: "אין כאן כוכבים. נצליח רק כקבוצה"

30.1.2011 / 10:56

קשר מכבי ת"א לא חושב שהוא צריך לסחוב את הקבוצה לבדו. שחקן קבוצת הנוער חאתם אל חמיד יצא להיבחן בשרלרואה

למרות ארבעה ניצחונות רצופים שצברה הקבוצה, במכבי תל אביב עדיין מסרבים להתייחס לדרבי בשבוע הבא נגד הפועל תל אביב, כאשר העיניים נשואות בשלב זה לעבר משחק הגביע ביום שלישי נגד אותה הפועל פתח תקוה עליה גברו הצהובים 0:1 אתמול. ממכבי נמסר כי הבעלים מיטש גולדהאר, לא צפוי להגיע לישראל לקראת הדרבי בשל מחויבויות קודמות בעסקיו בקנדה.

אגב הדרבי, מכירת הכרטיסים צפויה להיפתח ביום שני והיא ככל הנראה תתקיים בקופות בבלומפילד. מאוחר יותר תמסור מכבי את שעות הפתיחה המדויקות של הקופות. המועדון יקדיש את המשחק לזכרו של אבי כהן ויערוך טקס לפני שריקת הפתיחה.

"אני מעדיף להיות מאוכזב מהיכולת ומרוצה מהתוצאה, מאשר להיפך", אמר המאמן מוטי איוניר אחרי הניצחון. "כבר היו לי משחקים בקריירה והמשחק האחרון שלי עם הנבחרת הצעירה הוא דוגמה קלאסית לכך. אתה חוזר הביתה מרוצה עם איך שהנבחרת שלך נראתה אבל הפסדת בבית 1:0 לשבדיה שעשתה התקפה אחת. לא היו לנו מספיק דקות טובות אבל המטרה הייתה לנצח ואת זה עשינו. לפעמים יש איזושהי ירידה ועברנו לדעתי את המבחן הכי קשה. המשחק השלישי של מאמן חדש הוא לדעתי הקשה ביותר ואכן היה קשה, אבל ניצחנו".

הקשר מאור בוזגלו, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ואף הוחלף אמש לקראת סיום המשחק, צפוי להיבדק ואולי אף לקבל מנוחה במשחק הגביע. בוזגלו שיחק בשבוע שעבר 90 דקות בניצחון נבחרת ישראל על דינמו קייב ובקבוצה לא רוצים להעמיס עליו לקראת הדרבי. גם החלוץ אלירן עטר, שספג מכה חזקה בשריר הארבע ראשי, ייבדק היום כדי לאבחן את חומרת הפגיעה.

הקשר ג'יבריל סידיבה, שסופסל אתמול, נראה מעט שפוף על הספסל. גורם בקבוצה שנשאל מדוע הקשר ירד לספסל ענה בפשטות: "כי הוא פשוט לא מספיק טוב כרגע". ייתכן שסידיבה יקבל הזדמנות להוכיח מחדש את יכולתו במשחק ביום שלישי, אולם לא מן הנמנע שגל אלברמן ושרן ייני ימשיכו לשתף פעולה בקישור האחורי.

מי שיחמיץ בוודאות את משחק הגביע ביום שלישי הוא הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, שצבר חמישה כרטיסים צהובים. לאחר הניצחון אתמול התבקש מדוניאנין להתייחס לדברי איוניר על כך שהוא צריך להיות הכוכב של הקבוצה, ואמר: "אין לנו כוכבים. אנחנו צריכים להתנהל כקבוצה. אף אחד לא הגיע לכאן לבדו ואף שחקן לא ינצח משחקים לבד. רק אם נעשה זאת כקבוצה נצליח. זה לא שחקן אחד או שניים נגד הקבוצה היריבה".

שחקן קבוצת הנוער, חאתם אל חמיד, אמור להמריא הלילה לבלגיה על מנת לבחון את השאלתו לקבוצת שארלואה עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully