וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.1

ליכשטיינר ליובנטוס? יורנטה לטוטנהאם? אדו לווסטהאם? וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לכם את השמועות וההעברות

העברות

* מונפלייה רכשה את חלוץ פורטסמות ג'ון אוטאקה תמורת סכום שלא פורסם. הניגרי שיחק בעבר חמש שנים בליל וכעת חוזר לצרפת אחרי שחתם על חוזה עד קיץ 2013.

* ויטסה סיכמה על צירופו של ולריקה גמאן, הבלם הרומני שהוזכר כמועמד להפועל תל אביב. השחקן יחתום מחר על חוזה לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות. כם החלוץ ווילפריד בוני יחתום, אחרי שנרכש תמורת 4 מיליון יורו מספרטה פראג.

* החלוץ היפני שינג'י אוקזאקי, שרק ביום שבת חגג עם נבחרתו את הזכייה בגביע אסיה, חתם בשטוטגארט הגרמנית עד ל-2014 אחרי שעבר אליה בהעברה חופשית משימיזו אס-פולס היפנית.

שמועות

* יובנטוס ממשיכה לחפש מגן ימני ועל פי דיווחים היא תנסה לערוך עסקת חליפין עם לאציו במסגרתה היא תשלח את מרקו מוטה לקבוצה מרומא, בעוד סטפן ליכשטיינר יעשה את הדרך ההפוכה. גם כריסטיאן זקארדו מפארמה נמצא על הכוונת.

* וולפסבורג ושאלקה פצחו במו"מ על העברתו של ג'פרסון פרפאן לזאבים. גובה העסקה, אם תצא אל הפועל, מוערך בכ-15 מיליון יורו.

* קשרה האמריקאי של מנשנגדלבאך, מייקל בראדלי, ממשיך להיות מקושר לקבוצות אחרות כשהתורנית היא אסטון וילה. על פי דיווחים, השחקן בן ה-23 עשוי לעבור לוילה פארק בהשאלה עם אופציה לרכישה בסוף העונה. גם פנרבחצ'ה מעוניינת בשחקן.

* ב"סאנדיי מירור" נטען שטוטנהאם שוקלת פנייה מפתיעה לאתלטיק בילבאו בבקשה לרכוש את חלוץ נבחרת ספרד, פרננדו יורנטה. הבאסקים כנראה יציבו עליו תג מחיר שינוע סביב 25 מיליון יורו.

* הקשר הוותיק אדו (32), לשעבר בארסנל ו-ולנסיה, נמצא על הכוונת של ווסטהאם אחרי ששוחרר מקורינתיאנס והפך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully