וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי קלע 6 נקודות בניצחון סקרמנטו על ניו אורלינס

הקינגס השיגו ניצחון שני רצוף על קבוצה גדולה, הפעם 96:102 על ההורנטס. הישראלי שיחק 39 דק': "זה הזמן לקפיצת מדרגה"

עמרי כספי קלע הלילה (בין שבת לראשון) 6 נקודות, והוסיף 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות בניצחון סקרמנטו 94:102 על ניו אורלינס. להורנטס זה היה הפסד ראשון אחרי 10 ניצחונות רצופים, בעוד מבחינת הקינגס היה זה ניצחון שני ברציפות בתוך יממה על קבוצה חזקה מהמערב (אתמול גברה על לוס אנג'לס לייקרס) והיא עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים.

הקבוצה מבירת קליפורניה שלטה במשחק החל מהרבע השני, בו עלתה ליתרון דו ספרתי, תוך שהיא מסיימת את המחצית ביתרון 46:56. יחד עם זאת, האיכויות של האורחים סייעו להם לחזור למשחק ולהיכנס לרבע האחרון במינוס 6, כשהכל פתוח.

שתי נקודות של אמקה אוקאפור 5:45 דקות לבאזר האחרון, כבר הורידו ל-89:87, אבל טייריק אוונס, עם שני סלים חשובים ואסיסט מצוין לכספי, הוליך את הקינגס ל-90:96. ההורנטס עוד הורידו את הפיגור שוב, אבל טיפ אוף גדול של סם דלמברט להחטאה של כספי בתוך הדקה האחרונה, סגר את הסיפור עבור המארחת.

כספי שוב פתח בחמישייה, שיחק 39 דקות וקלע את 6 הנקודות שלו ב-3 מ-9 מהשדה. למספרים הללו הוא הוסיף הרבה לחימה והתלהבות בשני צידי המגרש, מה שאף פעם לא מזיק.

דמרקוס קאזינס הוליך עם 25 נקודות, 12 ריבאונדים, 7 אסיסטים וסחיטת עבירת תוקף קריטית לקראת הסיום. טייריק אוונס הוסיף 18 נקודות וסמואל דלמברט עלה מהספסל וקלע 16. דייויד ווסט שקלע 21, הוליך ארבעה קלעים בדאבל פיגרס אצל המפסידה. כריס פול הוסיף 19.

כספי: "זו פריבילגיה לשחק כאן"

לאחר המשחק אמר הפורוורד הישראלי לגלי צה"ל: "ניצחנו קבוצת פלייאוף שמדורגת מאוד גבוה וזה מוכיח כמה כישרון יש לקבוצה שלנו. ברגע שאני נמצא על המגרש אני מאוד נהנה. זה ה-NBA וזו פריבילגיה לשחק כאן. מי שרואה את סקרמנטו יכול לראות את הפוטנציאל הגדול שיש לנו ואנחנו מתחילים לנצח קבוצות טובות. זה הזמן שלנו לעשות קפיצת מדרגה".

"זה היה לילה מאוד מספק עבורנו", אמר פול ווטסטפאל בסיום. "להצליח להמשיך את הניצחון מול הלייקרס עם ניצחון על קבוצה שניצחה 10 משחקים ברציפות וניצחה אותנו פעמיים, זה פשוט מרגיש כמו התקדמות אמיתית עבורנו. אנחנו משתפרים בתקופה האחרונה, המשוכה האחרונה שלנו היתה היכולת לסגור משחקים. אנחנו סומכים אחד על השני, עושים עבודה טובה בהנעת הכדור ושומרים היטב".

באשר לכוכב המתהווה שלו, דימרקוס קאזינס, שהצטיין זה משחק שני ברציפות, אמר ווסטפאל: "הוא שיחק שני משחקים דומיננטיים יום אחרי יום ועכשיו אנחנו מצפים ממנו ליכולת כזאת כל ערב. הוא היה פנטסטי היום, והקפיצה שלו בבגרות ובתחרותיות היא פשוט פנומנלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully