וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה שבוע שקט

הרגוע רוצה לסדר לכם אחלה של סיפתח לשבוע ולכן בחר עבורכם שלושה משחקים בסגנון שלו - רגוע כמובן

שבוע טוב לכל המהמרים. אני לא יודע מה אתכם, אבל אני אוהב לפתוח שבוע חדש עם זכייה שמעלה חיוך על שפתיים - בדרך הרגועה כמובן. אז חיפשתי שלושה משחקים שיסדרו לנו יחס סולידי של 4.6, כלומר על 100 שקל תקבלו 460. אני לא יודע מה אתכם, אבל זה סכום שבהחלט מתאים לי לפתוח איתו את חודש פברואר.

משחק מספר 8: בולוניה נגד רומא. הג'אלורוסי בכושר מצוין והם הקבוצה הכי חמה באיטליה. חמישה ניצחונות ליגה בששת המשחקים האחרונים, עלייה לחצי גמר הגביע והפעם האחרונה שהם סיימו משחק בלי שער הייתה לפני שלושה חודשים. נכון, בולוניה הפתיעה בשבוע שעבר את לאציו ויש לה לא מעט שחקנים מוכשרים, אבל הכושר והאיכות בסגל של רומא יעשו את ההבדל. ההימור:2 (1.80)

משחק מספר 15: ווסטהאם - נוטינגהאם. במפגש בין נועלת הטבלה בפרמיירליג לחמישית בליגת המשנה, אני הולך עם הקבוצה הבכירה. למרות ההדחה מגביע הליגה, ווסטהאם במגמת שיפור בתקופה האחרונה וחוץ מזה, כשאברהן גרנט רואה מפעל גביע, אוטומטית הולך לו קלף. אני הולך על 1, היחס: 1.60.

משחק מספר 24: פרנקפורט - מנשנגלאדבך. כשהאחרונה בטבלה בבונדסליגה (והקבוצה שחטפה 50 שערים ב-19 משחקים) יוצאת למשחק חוץ במגרש הקשה של פרנקפורט, תסלחו לי אבל אני מריח ולו חצי הפתעה. פרנקפורט בעונה נפלאה למרות שני ההפסדים הרצופים והיי, אפילו דורטמונד הגדולה השאירה שם את הנקודות. ההימור: 1 (1.60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully