וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי הוד השרון ניצחה את מכבי ת"א 2:3

הדאבליסטית נחלה את הפסדה השלישי העונה, והשני לקבוצה מהוד השרון, שגם עלתה על חשבונה למקום השני בטבלה

את חוויית הכדורעף שזכו לראות הערב (שבת) למעלה מ-500 הצופים בתיכון מוסינזון בהוד השרון הם בודאי לא ישכחו בתקופה הקרובה, אחרי שמכבי הוד השרון גברה 2:3 על הדאבליסטית מכבי תל אביב במשחק דרמטי והנחילה לה הפסד שלישי העונה.

כבר מהמהלכים הראשונים הייתה תחושה באוויר שהוד השרון הגיעה ממוקדת למרות היכולת הטובה של מכבי תל אביב בהנהגתו של ניקו אפרון. המערכה הראשונה הייתה צמודה כמעט לכל אורך הדרך עד לאזור הנקודה ה-20, ואז אפרון הפעיל את עומר רובינשטיין בצורה יעילה כשהקבוצה של אבישי קרפובסקי מרבה בטעויות והאורחים מנצחים 21:25 תוך ניצול שבע טעויות בכדורי פתיחה של הוד-השרון. במוסינזון הבינו שהסיכוי לביתיות בשלבי ההכרעה של העונה עלול להיעלם במקרה של הפסד ובמערכה השנייה המכונה התחילה לעבוד. אמנם, תל אביב שלטה ועלתה ליתרון מוקדם של 4:9, אך מאוריסיו דה-קונה החל לחלק כדורים מדויקים למאור נוטקביץ', ובנוסף אייס של איתמר שטיין, למרות היכולת החלשה, קבע שיוויון 14:14. המשולש דה-קונה, דדון ונוטקביץ' פעל בצורה משומנת בקצב ראשון, בחסימה ובמיוחד בקבלה (עזרה חשובה מטיאגו דה-סילבה) ונוטקביץ' העלה ל 18:19 ומשם, ביציעים חגגו שיווין 1:1 במערכות עם ניצחון מקומי 22:25.

מי שצפה בצוות של קרפובסקי בהפסד 3:0 בגביע המדינה בשבוע שעבר, גילה הפעם משהו שונה לחלוטין. התשוקה לניצחון ועבודת הצוות באו לידי ביטוי גם במערכה השלישית. מפגן הכדורעף היה נפלא מצד שתי הקבוצות. דה-קונה הברזילאי עשה עבודה חשובה בעמדת המוסר אך בנוסף, ידע לחסום היטב מספר כדורים חשובים ונוסיף לכך טעות אחת קריטית של אפרון בכדור פתיחה ומשם, הוד-השרון עולה ל 1:2 במערכות עם ניצחון 23:25.
בפתיחת המערכה הרביעית חובת ההוכחה הייתה על זהר בר-נצר שלא רצה להגיע למשחק החשוב עם מטה-אשר ביום שלישי לאחר הפסד. עובדה, המערכה נפתחה בכחול כשמכבי תל אביב רודפת ולא מוותרת. טעויות רבות מדי החזירו את הדאבליסטית למשחק ומבחינתו של בר-נצר זה היה הרגע להקפיץ מהספסל את גנדי סוקולוב אל השישייה בפעם הראשונה הערב. חוסם האמצע הצעיר שהתגייס לצה"ל אמנם לא התאמן באופן סדיר בתקופה האחרונה ובכל זאת, הכישרון התפרץ. התוספת המשמעותית מכיוונו של סוקולוב הייתה במרכז הרשת, אך גם כדורי פתיחה מדויקים של הבחור שיבשו את משחקה של הוד השרון ומכבי הגיעה לנקודת מערכה ביתרון 23:24. המהלך האחרון של המערכה היה אחד מאותם כדורים שמקפיצים יציע שלם של אוהדי כדורעף. ניקו אפרון הגיע לכדור קבלה לא קל מעט מעבר לקו שלושת המטרים וממש הניח אותו בזווית בלתי אפשרית למאוריסיו ארואה, שקבע ניצחון 23:25 לתל אביב ושלח את המשחק המשובח למערכה חמישית ומכרעת.

גם כאן סוקולוב הצעיר הגיע לעבוד כשבכדור פתיחה מדויק העלה את קבוצתו ליתרון 3:5. בצד השני, יוחאי דדון נכנס גם הוא לקצב ועם חסימה קטלנית רשם שיוויון 5:5 על הלוח. שתי הקבוצות נלחמו על כל כדור ולמרות כמות הטעויות, רמת הכדורעף הייתה גבוהה תוך מהלכים ארוכים כשדרושה הרבה עוצמה והקרבה להדביק כדורים לפרקט. סופר סרב של דה-קונה העלה את קרפובסקי ושחקניו ליתרון 11:12 והדרך משם ועד לניצחון הייתה מהירה. מכבי הוד-השרון ניצחה 13:15 את מכבי תל אביב והשלימה בכך ניצחון ליגה שני העונה על היריבה הגדולה, שיוצאת ממוסינזון עם נקודת ליגה יקרה.

"אנחנו עדיין לא מציגים 50 אחוזים מהיכולת שלנו. נדע לצמצם את כמות הטעויות ולהתחבר ואז נהיה קבוצה של ממש", כך סיכם את המשחק לאתר איגוד הכדורעף שחקן מכבי הוד-השרון יוחאי דדון. "היה משחק חזק, לא קל והפסדנו. נדע לקחת את הדברים החשובים עבורנו" כך אמר המאמן המנוצח זהר בר-נצר בסיום.

ביום שלישי יערכו משחקי המחזור ה 17 בליגת העל: הוד-השרון תצא לבת-ים, הפועל כפר סבא תארח למשחק מעניין את ארזים רמת השרון, הפועל המעפיל את מ.כ. נווה שאנן, משחק תחתית חשוב יפגיש את עירוני חדרה ואליצור כרמיאל ובמשחק המרכזי יתמודדו בנעמן הפועל מטה-אשר ומכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully