וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה והפועל עכו נפרדו ב-1:1

שער של בן בסט בדקה ה-90 הציל את האדומים מהפסד שני בשלושה מחזורים. פלצ'וק (37) העלה את האורחת ליתרון

מה קורה בהפועל חיפה? הקבוצה של ניצן שירזי פתחה היטב את העונה, אבל במחזורים האחרונים היא לא ממש פוגעת. הערב (שבת) האדומים שוב לא הרשימו במיוחד ושוב לא ניצחו, אבל בוודאי ישמחו מהנקודה שהשיגו. הפועל חיפה סיימה בתיקו 1:1 בבית מול הפועל עכו, במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל, וגם התיקו הזה הגיע עם הרבה מזל, כשעדן בן בסט איזן בדקה ה-90. פלצ'וק (37) העלה את האורחת ליתרון במחצית הראשונה, שלא הספיק.

הקבוצה מהכרמל סגרה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון מול שלוש יריבות - בני יהודה, הפועל אשקלון והפועל עכו, מהן היא בהחלט הייתה יכולה להוציא לפחות ניצחון אחד. האדומים, שצירפו את אסי בלדוט השבוע, נותרו במקום התשיעי. מנגד, הקבוצה של אלי כהן, שצברה נקודה בשני המשחקים האחרונים, שמרה על המקום החמישי בליגה.

חיפה הגיעה להזדמנות כבר בדקה השלישית. ממן ובן בסט החליפו מסירות והכדור הגיע לרואש, שבעט טוב, אך גורש הדף לקרן. עכו הגיעה להזדמנות משלה בדקה ה-15 כשבעיטה חופשית של ראדי עברה את החומה ונהדפה על ידי קאלה. אך על אף שהאדומים פתחו טוב יותר, דווקא עכו הייתה זו שכבשה ראשונה. בדקה ה-37 ניקולאס פלצ'וק הצליח להקדים את ליפניה והכניע את קאלה אחרי מסירת עומק של אבי כנפו. אוהדי חיפה ליוו את השחקנים בשריקות בוז בירידה למחצית.

ניצן שירזי ביצע שני חילופים במחצית כשבלדוט וסטויאנוביץ' נכנסו על חשבונם של ממן ואבוקרט. בלדוט היה מסוכן כבר בדקה ה-49 כשכדור חופשי שלו נהדף על ידי גורש עד לבן בסט, שניסה לבעוט מספרת אך הכדור נשק לרשת החיצונית. חיפה המשיכה לשלוט והגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות, אך את השוויון מצאה רק בדקה ה-90 בזכות, מי אם לא, עדן בן בסט. החלוץ המצוין קיבל מסירת עומק ולא התבלבל מול גורש. בסיום זה 1:1.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, יוסי דורה, אושרי רואש (אמיר אבו ניל, 62), רן אבוקרט (סשה סטויאנוביץ', 46), גל אראל, חנן ממן (אסי בלדוט, 46), עדן בן בסט.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, דימקאו פידליס, שמעון הרוש, בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, ניקולאס פלצ'וק, אבי כנפו (רועי לוי, 73), רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully