וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "לא הכל היה שחור"

מוטי איוניר שמח מניצחון נוסף של מכבי ת"א, גם מדוניאנין מחייך: ”המאמן נותן לי ביטחון”. דניאל אדו בדרך החוצה מהפועל פ"ת

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב לא נראתה טוב הערב (שבת) באצטדיון רמת גן, אבל שער עצמי אומלל של גל כהן בדקה ה-67 סידר לצהובים 0:1 על הפועל פתח תקוה. המארחים נותרו ב-10 שחקנים בדקה ה-49 אחרי הרחקתו של דניאל אדו, אבל לא היו רחוקים מהפתעה והביכו פעם אחר פעם את הגנת האורחים. למרות זאת, מוטי איוניר חגג ניצחון שלישי ברציפות מאז מונה לתפקיד המאמן וכל זאת שבוע לפני הדרבי הגדול של תל אביב.

מדוניאנין: איוניר נותן לי הרבה מאוד ביטחון"

"יכול להיות שזה המשחק הפחות טוב שלנו בתקופה האחרונה, אבל למדתי בכדורגל שמה שחשוב זה הניצחון", סיכם איוניר. "ודאי שלא רצינו לשחק ככה. הפועל פתח תקוה הקשתה עלינו, וזה הסגנון שצפוי לנו ברוב המשחקים, אולי מלבד משחקי הצמרת. למרות היכולת הלא מרשימה, ספרתי לפחות שלוש קורות ומשקופים ועוד כמה מצבים טובים של החלוצים שלנו, כך שלא הכל היה שחור. כמובן שאנחנו רוצים לראות את הקבוצה טובה יותר, אבל הכי חשוב זה הניצחון, וגם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח".

כשנשאל אם היכולת הזאת תספיק למחזור הבא, לדרבי התל אביבי, ענה איוניר: "המחזור הבא הוא הגביע ביום שלישי. רק אחרי זה אדבר על הדרבי". איוניר ביקש להבהיר באופן אישי איחולי החלמה למאמן הפועל תל אביב: "למרות היריבות הספורטיבית אני מאחל לגוטמן שיחלים ויחזור למגרשים כמה שיותר מהר".

האריס מדוניאנין הוסיף: "בכדורגל אין משחקים קלים. אתה צריך להילחם בכל משחק והטעות שלנו היא שלא הצלחנו להכריע מהר את המשחק. ניצחנו 0:1 וזה הכי חשוב. היינו צרכים לעשות את זה קל גם היום, אם היינו מנצלים את המצבים שהיו לנו בחצי השני. זה מה שעשה עבורנו את המשחק לכל כך קשה. אנחנו יודעים שכולם מחכים לדרבי, אבל המשחק הקרוב הוא הגביע ובשבילנו זה המשחק הכי חשוב. קודם נתרכז במשחק הזה וכשנעבור אותו, נתכונן לדרבי".

מדוניאנין נשאל למצב רוחו מאז הגיע איוניר לקבוצה וענה בדיפלומטיות: "לא היו לי בעיות עם אף אחד קודם. כולם יודעים שאבי נמני הוא זה שהביא אותי לקבוצה ונתן לי את ההזדמנות לשחק במכבי. מוטי נותן לי הרבה מאוד ביטחון ואולי לכן אני נראה שמח יותר. כשאתה מקבל ביטחון מהמאמן, אתה מרגיש יותר נוח על המגרש ובשבילי זה חשוב. אני יכול להראות את המשחק שלי ולעזור לקבוצה לנצח".

נעים ביקר את אדו. נמשך המו"מ עם סטולר

המאמן המפסיד יובל נעים נשמע מאוכזב: "לצערי אנחנו נשארים עם המחמאות בלבד וזה מה שיש. בסך הכל מבחינה טקטית עמדנו מול קבוצה שהתקציב שלה פי 20 מהתקציב שלנו. הגענו למצבים שלנו, אבל הסימפטום הזה חוזר. כשאתה מגיע למצבים מול הגדולות ולא מנצל, בסוף אתה מקבל בצד שני ואין כל כך מה לעשות. חבל שהטעויות קורות לנו, הייתי רוצה שטעוית כאלה יקרו לקבוצה היריבה. השחקנים נתנו כל מה שיש להם וגם ההרחקה שיבשה לנו הרבה. השחקנים רצו ונלחמו, אבל זה לוקסוס גדול מדי לשחק נגד מכבי תל אביב ב-10 שחקנים כמעט מחצית שלמה".

"אנחנו זקוקים לבלם, קשר וחלוץ באופן נואש. עמדנו יפה על המגרש היום בחלקים מסוימים, אבל בשורה התחתונה הפער מאשקלון נשמר. היום הוכח שהשלושער בשבוע שעבר היה מקרי". כך אמרו שחקנים בהפועל פתח תקוה לאחר המשחק . נעים כעס מאוד על ההרחקה של אדו ושלח לו מסר באמצעות השוער הניגרי אוסטין אג'ידה. "תגיד לו שהוא עשה שטויות, מילא שהיה מציל גול אבל הוא לא עשה כלום". חברי הנהלת הקבוצה נכנסו לחדר ההלבשה וניסו לעודד את השחקנים.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, אדו נמצא בדרך החוצה מהקבוצה. נעים שקל לשחרר את השחקן עוד לפני חודש, אבל נראה כי היכולת החלשה בשבועות האחרונים וההרחקה הערב לאחר כניסה פראית בדור מלול מחזקים את ההחלטה אצל המאמן. גורם במועדון אמר הערב: "אם נמצא לו מחליף, יכול להיות שנשחרר אותו. עדיין לא נמצא שחקן מתאים". יהודה חוטה מהפועל תל אביב ועשהאל בן שבת מרמת השרון הוצעו.

אתמול נוצר קשר עם נציגיו של הקשר השוויצרי פביאן סטולר ובמועדון ביקשו להמתין עם ההחלטה בעניינו עד לאחר המשחק. סטולר עצמו נכח היום ברמת גן ומחכה להתפתחויות. במהלך היממה הקרובה צפויה העסקה להתקדם ואם זה יקרה סטולר יחתום כבר מחר בקבוצה. נעים ביקש להמתין עם ההחלטה לגבי החלוץ הקמרוני לואיס זומא עד תחילת השבוע. החלוץ הבולגרי דימיטרי אילייב ייבחן מתחילת השבוע בקבוצה.

כפי שפורסם אתמול, גל חצור התחייב לחלק 2,500 דולר לכל שחקן במקרה של ניצחון ברמת גן והשחקנים מקווים כעת שההנהלה תפנה כעת את התקציב הזה לטובת שחקני רכש. "אם יש כסף לבונוסים, יש כסף לרכש", אמר אחד מהם. תומר סיני ימשיך לעשות מאמצים להחתים שחקנים ואמר לגורמים במועדון כי לא יהסס לחזק את הקבוצה למרות שהכריז כי עזב את העמותה.

בקבוצה היו מרוצים מאוסטין אג'ידה, בעיקר לנוכח החששות שעלו לפני המשחק לפיהן הוא עדיין לא החלים לגמרי מהפציעה. גיא דיין לא פתח היום בהרכב בגלל סיבות רפואיות ולא מקצועיות וישראל זגורי החליף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully