וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת יפן זכתה באליפות אסיה

שער בכורה בנבחרת של המחליף טדנארי לי (111) סידר לסמוראים 0:1 בהארכה מול אוסטרליה ותואר רביעי בהיסטוריה

בשלושת הגמרים הקודמים שלה במסגרת אליפות אסיה, יפן ניצחה וזכתה בתואר. זה קרה לה ב-1992, 2000 ו-2004, והערב (שבת) היא עשתה זאת בפעם הרביעית עם ניצחון בהארכה 0:1 על אוסטרליה, לה היה זה כמובן גמר ראשון מאז המעבר לאסיה. בזכות ההנפה הרביעית הפכה יפן לנבחרת המצליחה ביותר ביבשת, ואת הטורניר בקטאר היא סיימה ללא הפסד.

הסוקרוז, שספגו שער אחד בלבד בכל הטורניר ובחצי הגמר מחצו 0:6 את אוזבקיסטן, ראו בתחילה את היפנים תוקפים את שערו של מארק שוורצר, שציין הופעה 88 במדים הלאומיים. הנבחרת של אלברטו זאקרוני חסרה כמובן את הכוכב שינג'י קגאווה שסיים את העונה, אבל מאקוטו האסבה וקייסוקה הונדה נטלו את היוזמה והוציאו את הסמוראים הכחולים להתקפות.

אוסטרליה החלה להיכנס למשחק לאחר ההלם בפתיחה, ובדקה ה-49 אף טענה לשער אחרי שכדור טייל על הקו, אבל השופטים בצדק לא נתנו את אישורם. בהמשך רשם הארי קיוול החמצה גדולה מול אייג'י קוואשימה, ובדקה ה-87 השניים התעמתו שוב ופעם נוספת השוער יצא כשידו על העליונה ושלח את המשחק להארכה.

השקט נשמר עד הדקה ה-111, אז היפנים היו אלה שפרצו בחגיגות גדולות. המגן השמאלי המצוין יוטו נגאטומו, שמבוקש במרבית הקבוצות הבכירות באיטליה, מצא את המחליף טדנארי לי שעלה למגרש בדקה ה-98, והחלוץ שלא כבש מעולם במדי הנבחרת ירה מהאוויר בשמאל לחיבורים. שער גדול שמעניק ליפן את אליפות אסיה בפעם הרביעית.

שחקני נבחרת יפן מניפים את גביע אסיה. רויטרס
בפעם הרביעת בהיסטוריה. יפן חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully