וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 73 דקות לכיאל, סלטיק בגמר גביע הליגה

קשר הנבחרת פתח בהרכב הירוקים, שהביסו 1:4 את אברדין בחצי הגמר בהאמפדן פארק. קומונס כבש ובישל בבכורה

סלטיק לקחה הערב (שבת) מנוחה מהמירוץ הדו ראשי לאליפות מול גלאזגו ריינג'רס, והעפילה לגמר גביע הליגה אחרי 1:4 מוחץ מול אברדין בהאמפדן פארק. אוהדי הודנס הגיעו בהמוניהם עם תקווה גדולה להפתיע, אבל בירם כיאל (73 דקות טובות בהרכב) וחבריו לא המתינו זמן רב כדי לקטוע להם את החלום.

כריס קומונס, הרכש מדרבי קאנוטי, פתח נהדר את הבכורה שלו וכבר בדקה השישית הקשית נהדר לרשת של ג'יימי לנגפילד וקבע 0:1 לסלטיק. בדקה ה-10 קומונס הגביה קרן, אנתוני סטוקס נגח ראשון וצ'רלי מולגרו המשיך לקורה ופנימה מול קבוצתו לשעבר. שחקן הגנה נוסף, תומאס רוגנה הנורבגי, היה חתום על השלישי בדקה ה-21 וסטוקס המצוין נעץ את הרביעי מהנקודה הלבנה בדקה ה-34. סקוט ורנון צימק בדקה ה-61, אבל זה כמובן לא מנע מסלטיק להעפיל לגמר, שם היא ממתינה למנצחת בין גלאזגו ריינג'רס למאתרוול.

בלגיה: יום מעורב לשגרירים

המחזור ה-24 בליגה הבלגית נערך הערב בהשתתפות ארבעה נציגים ישראלים. שרלרואה יצאה למשחק קריטי בתחתית מול ליארסה, נוצחה 1:0 ותיאלץ ככל הנראה להתמודד בפלייאוף נגד הירידה. דודו ביטון, מתן אוחיון ותמיר כחלון פתחו בהרכב, האחרון הוחלף בהפסקה ואילו שני חבריו השלימו 90 דקות. שרלרואה במקום האחרון עם שמונה נקודות בלבד והיא רחוקה 111 נקודות מחוף מבטחים.

רמי גרשון פתח בהרכב קורטרייק והשלים 90 דקות ב-1:2 הביתי על סרקל ברוז'. אולג לכטצ'וק האוקראיני כבש לאורחים בפנדל בדקה ה-23, מוחמד מסודי איזן בדקה ה-63 וכבש את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-90. קורטרייק עלתה זמנית למקום השמיני עם 34 נקודות והיא עדיין מקווה להשתחל לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully