וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט מארח 12 ילדים חולי סרטן

הילדים יצפו במשחקה של מאיורקה נגד ספורטינג חיחון ביום ראשון. השוער: "זו זכות בשבילי לחזק את הילדים האלה"

12 ילדים חולי סרטן מתארחים בשבוע האחרון כאורחיו של שוער מאיורקה ונבחרת ישראל דודו אוואט. השוער הישראלי יחד עם יוסי בניון החלו לסייע לעמותת "כולנו יחדיו" התומכת בילדים לפני כשמונה שנים בעזרת חברי העמותה בני כהן ויוסף הרבסט, וכעת בעזרת מנכ"ל רשת רימונים ראובן אלקס, שמממן יחד עם אוואט את כל ביקור הילדים בספרד, הם מבקרים במאיורקה.

בשבוע שחלף היו הילדים אורחי ברצלונה והבוגרים שבהם אף התארחו במשחק הגביע מול אלמריה, סיירו במוזיאון ובקאמפ נואו. אתמול אכלו הילדים ארוחת שבת יחד עם אנשי הקהילה היהודית במאיורקה ובהמשך יתארחו במשחק של מאיורקה מול ספורטינג חיחון. אחד הילדים אף יזכה להגשים את חלומו ולהתאמן יחד עם הקבוצה הבוגרת של מאיורקה וינסה להכניע את אוואט.

"למעלה משמונה שנים אני זוכה לעזור לילדים שנלחמים במחלה הארורה הזאת", סיפר אוואט. "אני באמת מרגיש שזו זכות בשבילי לשמח במעט את הילדים המקסימים האלה, ולחזק אותם במלחמה במחלה הארורה הזאת. בכל שנה זה נותן לי מחדש פרופורציות לדברים החשובים באמת בחיים. אחרי שאני רואה את הילדים, מדבר איתם ומחבק אותם, אני מתרגש. אני מקווה ובטוח שהם ינצחו, הניצחון שלהם חשוב לי יותר מכל ניצחון במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully