וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:2 לבני יהודה על אשקלון, האוהדים ממשיכים לקלל

29.1.2011 / 16:48

למרות משחק חלש, בלילי בישל למנשה (78) וגם לגלבאן (86). קשטן: "היינו הפחות גרועים". עזורי: "צפיתי שזה מה שיקרה"

במחזור החמישי התארחה בני יהודה במגרשה הפועל אשקלון בשעת צהריים מוקדמת ולוהטת, ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס חלש שעורר את זעמו של דרור קשטן על כך שקבוצתו אולצה לשחק תחת 40 מעלות חום. גם הפעם השתיים נפגשו בצהרי היום (שבת), אבל התוצאה הייתה שונה כשבני יהודה ניצחה 0:2 משערים של שלו מנשה בדקה ה-78 ופדרו גלבאן בדקה ה-86. אוהדי הקבוצה שוב הביעו את מחאתם על עוד משחק חלש וקראו למאמן להתפטר, אבל פיני בלילי מנע ממנו מבוכה עם שני בישולים מאוחרים.

מאמן בני יהודה דרור קשטן. ברני ארדוב
קיבל עזרה מבלילי. קשטן/ברני ארדוב

קשטן החזיר להרכב את החלוצים בלילי ומשה ביטון, אבל שניהם יחד עם גלבאן הגיעו למצבים בודדים, וגם אותם לא הצליחו לנצל במשחק בו שלטו הכתומים במרבית הדקות. בלילי היה פעלתן כהרגלו, אך חוסר דיוק בנגיעה האחרונה מנע ממנו לרשום שער ליגה שלישי מאז החזרה מטורקיה. כשראה שזה לא היום שלו מול השער, עבר בלילי לתפקיד המבשל וסידר את שערי הניצחון למחליף מנשה ולגלבאן, שממשיך להחזיק בממוצע הבקעות מרשים בבני יהודה.

מנגד, גם האקס איליה יברויאן וסרג' איילי לא הבריקו בהתקפת אשקלון, ובמחצית השנייה נדמה היה כי מגיפת השפעת שהפילה למשכב חצי קבוצה נותנת את אותותיה. אשקלון קיוותה לסגור משחק שלישי ברציפות ללא הפסד או ספיגת שער, אבל נפלה מהרגליים לקראת הסיום למרות משחק טוב של הבלמים דרקו לובריץ' וסואד פילקוביץ'. על הנקודה הזו שהלכה לאיבוד היום, האשקלונים עלולים להצטער בתום העונה.

"אני לא חושב שהתוצאה משקרת", אמר בסיום דרור קשטן. "היה משחק לא טוב, אבל אנחנו היינו הפחות גרועים היום. כשנכנסים למאבקים נגד קבוצות תחתית יש גם לחץ, ומדובר בניצחון מאוד חשוב. אני חושב שבמחצית השנייה היה רענון במשחק הקבוצתי שלנו ואז השגנו את השערים. לכדורגלן חשוב מאוד הביטחון העצמי, ואת זה אפשר להשיג דרך רצף ניצחונות. אני מקווה שהפעם ניצור מומנטום. אנחנו ממשיכים לעבוד על חיזוק, שלחנו מישהו לצפות בחלוץ וכשתהיה החלטה תדעו". על קריאות האוהדים לעברו השיב קשטן: "מה חדש?".

כובש השער הראשון, שלו מנשה: "אני שמח שנכנסתי והבקעתי ועזרתי לקבוצה לנצח. אבל אני קצת כועס כי כל העונה, רוב הדברים עובדים כמו שצריך ורק הנקודות לא מגיעות. היינו צריכים להראות בכל העונה כפי שנראינו בחצי השעה האחרונה הערב".

הקשר התייחס לקהל של הזהובים שגם היום קילל את השחקנים, את קשטן ואת ההנהלה: "90 אחוז מהקהל של בני יהודה הוא מצוין ומעודד כל הזמן, אבל אלו שקוראים נגד המועדון פוגעים בשחקנים, במאמן ובבעל הבית". מנשה התייחס לאירוע חנוכת המגרש הסינתטי בשכונה בו ספגה ההנהלה קללות מהאוהדים והוסיף: "אנחנו השחקנים גם טעינו כשעמדנו בשקט ולא אמרנו מילה, אבל לא נחזור על הטעות הזו. אסור שדבר כזה ייקרה כי מדובר בפעילות למען הילדים בשכונה וחבל שמתנהגים בצורה כזו".

בצד המפסיד, המאמן גיא עזורי דיבר על מחלת הפשעת ששיבשה לו את ההכנות: "צפיתי שזה מה שיקרה במחצית השנייה. 10 שחקנים חלו בשפעת ולא היו אימונים מלאים ב-10 הימים האחרונים, אחרי שהיינו בקו עלייה בתקופה האחרונה. לא הבקענו ואז בחצי השני לא עמדנו בנטל. כשיש סגל כל כך קצר חייבים עוד שחקנים. זה ברור שנצטרך להתחזק כדי להתמודד עם כל המלחמות הצפויות לנו עד סוף העונה. נביא רק שחקנים שמתאימים, אבל אין הרבה כאלה בשוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהלך המשחק

דקה 2: טגה איבד כדור בשלומיאליות, אבל גלבאן בעט החוצה מ-18 מטרים.

דקה 11: יברויאן שלח לתוך הרחבה את איילי, שבעט לידיו של איינוגבה.

דקה 13: עבאס הקפיץ מצוין לעבר איילי, שניסה לבעוט בסיבוב ומ-10 מטרים שלח את הכדור ליציע.

דקה 24: יברויאן נשלח לבדו מול איינוגבה, אבל השוער יצא באומץ מחוץ לרחבה והרחיק ברגליו את הסכנה.

דקה 30: גזל חילץ כדור ברחבה מביטון, בני יהודה דרשה פנדל ולא קיבלה. מן העבר השני היה זה גאוו שנפל ברחבה, וגם במקרה הזה בוחבוט לא שרק.

דקה 34: ביטון העביר לרחבה לבלילי, שכבר עבר את השוער ולא הספיק לבעוט לשער אחרי שפילקוביץ' הרחיק.

דקה 50: בלילי קיבל כדור בקצה השמאלי של הרחבה ובעט חזק, אהורלו הדף פעם אחת ולאחר מכן קלט.

דקה 54: בלילי עבר טוב בצד ימין, אבל ניסה לבעוט מזווית קשה במקום למסור והחטיא את המסגרת.

דקה 70: גלבאן הקדים את לובריץ' ונגח לעבר השער, אהורלו הצליח לעצור.

דקה 72: גלבאן ניסה להפתיע את אהורלו עם בעיטה מסובבת מצד שמאל, השוער חזר לשער והיה במקום.

דקה 78: גול! שלומי לוי פתח את הגנת אשקלון עם כדור לרחבה לבלילי, שהעביר שמאלה למנשה. המחליף נותר חופשי באגף שמאל וירה כדור חד לפינה הרחוקה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 86: גול! שוב בלילי בתפקיד המבשל, הפעם עם כדור רוחב מצד שמאל, אותו המשיך גלבאן לרשת מ-11 מטרים. 0:2 לבני יהודה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, עוז ראלי, לירוי צעירי (שלו מנשה, 55), קסטוטיס איבשקביצ'יוס, כפיר אדרי, פדרו גלבאן, משה ביטון (שלומי לוי, 71), פיני בלילי (ג'ורג' אמסיס, 88).

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, דניאל היידמן (שי בירוק, 81), דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אדיר טובול, רביד גזל, אמייה טגה, מחמוד עבאס, אריק גאוו, סרג' איילי (שניר גואטה, 59), איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully