וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס: "עכשיו באמת אפשר לקרוא לי 'אוזי קים'"

הבלגית חגגה את הניצחון על נה לי בגמר אוסטרליה ואת הזכייה הרביעית בגרנד סלאם: "מקווה לפגוש את לי בעוד כמה גמרים"

קים קלייסטרס הצליחה להוריד היום (שבת) קוף גדול מהגב כשניצחה 6:3, 3:6, 3:6 את נה לי בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה , זכתה בגרנד סלאם רביעי בקריירה שלה, ראשון שאינו אליפות ארצות הברית הפתוחה ושני ברציפות. הבלגית בת ה-27 הזילה דמעות של אושר בסיום ונראתה נרגשת במיוחד כשהודתה לכל אחד מהצוות שלה, אך הפעם, בניגוד לעבר לא העלתה על המגרש את בתה ג'יידה ולא הצטלמה איתה ועם הגביע. נקודה נוספת שהייתה קצת חריגה, התרחשה כשבסיום נאום הניצחון שלה לא אמרה את "נתראה בשנה הבאה" הכל כך מסורתי. אולי זה סימן לבאות?

מה שכן אמרה הטניסאית הבלגית היה: "עכשיו אני מרגישה שאתם באמת יכולים לקרוא לי "אוזי קים" (כינוי שדבק בה לאחר שהייתה בת זוגו של לייטון יואיט האוסטרלי בעבר) כי זכיתי בתואר סוף סוף. אני רוצה להודות לאוהדים, לא רק על התמיכה עכשיו. אלא תמיד כשאני מגיעה למלבורן אני מקבלת הרבה אהבה, שעוזרת לי מאוד גם ברגעים קשים, כששום דבר לא הולך לי". מכאן, המשיכה קלייסטרס לאנקדוטה קטנה: "בשדה התעופה שברתי את השן והדבר הראשון שעשיתי באוסטרליה לצערי היה ללכת לרופא שיניים. הוא טיפל בי וביקש שאודה לו אם אגיע לגמר. אז הנה, אני מודה לו מאוד".

קלייסטרס לא שכחה כמובן את הברכות והתודות: "ברכות ללי. שיחקתי נגדה כמה פעמים וזה תמיד היה קשה, היום זה היה קשה במיוחד. אני מקווה מאוד לפגוש אותה בעוד כמה גמרים ואני יודעת שזה יהיה נחמד מאוד. אני רוצה להודות לדוד שלי, למאמן, למאמן הכושר, שמזיע אפילו יותר ממני, ולסוכן שלי. כמובן שאני מודה לבעלי בריאן, שהוא הסלע מאחורי ורק בזכותו אני מצליחה להתמודד עם הכל. תודה רבה, אני אוהבת אותך".

מנגד, לי נראתה מחויכת בעצמה ולא נשמעה מדוכדכת מדי : "אמרתי כבר לפני המשחק שלא אכפת לי לנצח או להפסיד כי אני כבר עשיתי את שלי כשהגעתי לגמר ואני מאושרת בין כה וכה. אני רק רוצה להודות לבעלי, שסבל ממני הרבה בזמן האחרון ולכל האוהדים שלי בסין שתמכו בי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully