וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יליאן שוורץ איכזבה בפתיחת עונת האתלטיקה

הקופצת במוט הישראלית סיימה במקום החמישי במשחקי מילרוז כשעברה רק 4.22 מטר. אלופת העולם הברזילאית ניצחה

ג'יליאן שוורץ פתחה את עונת האתלטיקה בצורה פחות טובה ממה שהיא מכירה ויודעת. הקופצת במוט עברה הלילה (בין שישי לשבת) גובה של 4.22 מטר במשחקי מילרוז וסיימה רק במקום החמישי. בשנה שעברה היא עברה בתחרות המקבילה בגארדן 4.31 מטר ובשנה שקדמה לה היא פתחה עם 4.63, אך השנה היא הייתה רחוקה מכך.

אלופת העולם באולם, הברזילאית פביאנה מורר ניצחה בתחרות עם תוצאה מרשימה של 4.74 מטר. שנייה סיימה סגנית האלופה האולימפית, האמריקנית ג'ן שור עם 4.64 מטר. שתי האמריקניות הנוספות שהשתתפו בתחרות, מלינדה אואן ובקי הולידיי קבעו 4.44 מטר.

התחרות השנה לא סיפקה שיאים חדשים, אבל האכזבה הגדולה של הקהל האמריקני שגדש את יציעי המדיסון סקוור גארדן בניו יורק היה הפסדו של ברנארד לאגאט בריצת המייל ע"ש וונאמאקר לאתיופי דרסה מקונן אחרי קרב ראש בראש מדהים. הקהל כולו קיווה לראות ניצחון עשירי של לאגאט באחת התחרויות בעלות המסורת העתיקה ביותר בארצות הברית, אולם לאגאט שמחזיק בשיא התחרות במקצוע זה מ-2005, נעקף מטרים ספורים לפני הסיום על ידי מקונן שחצה את קו הגמר בזמן של 3:58.58 דקות, שלוש מאיות לפני לאגאט.

נסטה קרטר הג'מייקני ניצח את ריצת ה-60 מטר בזמן של 6.52 שניות. ניצחון ג'מייקני נוסף היה בריצה המקבילה לנשים כשורוניקה קמפבל-בראון שניצחה בזמן של 7.11 שניות, הקדימה ב-11 מאיות את לורין וויליאמס מארצות הברית. הניצחון השלישי של אתלטי ג'מייקה הגיע מוונט דיקסון שקבעה 8.00 שניות בריצת 60 משוכות. בריצת ה-400 מטר לנשים על שם הווארד שמרץ ניצחה נטשה הסטינגס האמריקנית בזמן של 53.60 שניות, 22 מאיות לפני דידי טרוטר.

הודף כדור הברזל האמריקני, ראיין ווייטנינג בן ה-24 הפתיע את ההודפים האמריקנים הבכירים כשניצח בהדיפתו הרביעית והאחרונה, בה הרחיק את כדור הברזל ל-21.31 מטר. עד לניסיון הזה כריסטיאן קנטוול, אלוף העולם וסגן האלוף האולימפי, הוביל עם 21.14 מטר, תוצאה שהתבררה כטובה מספיק רק עבור המקום השני. שלישי סיים אלוף העולם מאוסקה 2007, ריסה הופה עם 20.52. אלוף העולם מ-2005, אדם נלסון לא הצליח להוציא אפילו הדיפה אחת ללא פסילה וסיים רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully