וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק רוצה לדהור

מילאן חזרה לעצמה במחזור האחרון עם הניצחון על צ'זנה ומחכה לה משחק נוח יחסית נגד קטאניה. איך זה ייגמר?

משחקים 75-77: קטאניה - מילאן

יחסי הכוחות:

אחרי 21 מחזורים, מילאן מקדימה בארבע נקודות את נאפולי ונראה שהיא בדרך הנכונה אולי להשיג סוף סוף את תואר האליפות באיטליה, על אף העובדה שעוד קיימים הרבה משחקים בקופה. הרוסונרי נראים טוב ואפילו התחזקו בינואר, כשלפחות בינתיים מילאן נחשבת לפייבוריטית לזכות בסקודטו. קליארי נאבקת בתחתית והיא במרחק שלוש נקודות מעל הקו האדום.

מפגשים אחרונים:

שני המשחקים האחרונים שנערכו בין שתי הקבוצות הסתיימו ללא הכרעה, כשבסיבוב הראשון הן נפרדו ב-1:1 מפתיע אחרי שפיפו אינזאגי הישווה את התוצאה לאחר בישול של רונאלדיניו, שכבר לא בקבוצה. הניצחון האחרון של קטאניה על יריבתה הייתה בדצמבר 2007, אז היא ניצחה 1:2.

מומנטום:

קטאניה מגיעה למשחק אחרי שבארבעת המחזורים האחרונים היא לא ניצחה (ובשלושה אף הפסידה). במחזור האחרון הקבוצה הפסידה 2:0 לפארמה. בארבעת המשחקים הללו קטאניה ספגה תשעה שערים. מילאן ניצחה במחזור האחרון 0:2 את צ'זנה, ניצחון שקטע את רצף שתי תוצאות התיקו האחרונות נגד אודינזה ולצ'ה.

כמות שערים:

קטאניה כבשה העונה 18 שערים בלבד, כיאה למעמדה בתחתית הליגה, וספגה 27 שערים, שזה אפילו פחות ממה שספגו אודינזה ובולוניה שנמצאות מעליה בטבלה. למילאן יש כבר 37 שערים וההתקפה שלה כרגע היא הטובה באיטליה, כשיש לה גם הגנה מצטיינת שספגה רק 18 שערים (במקום הראשון יחד עם סמפדוריה התשיעית).

ההימורים שלנו:

קטאניה – מילאן 2 (1.60)
קטאניה (1+) – מילאן איקס (3.05)
אנדר/אובר (2-3) איקס (1.80)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully