וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט איוניר יימשך?

אחרי שני הניצחונות המרשימים מאז הגיע, מוטי איוניר ומכבי תל אביב יוצאים למשחק חוץ אצל הפועל פתח תקוה, עוד יריבה נוחה לכאורה. איך זה ייגמר? ומי יכבוש יותר, קולאוטי או עטר?

משחקים 42-44: הפועל פתח תקוה – מכבי תל אביב

יחסי הכוחות:

אחרי שני הניצחונות המרשימים מאז שמוטי איוניר הגיע לבלומפילד, מכבי תל אביב גם נראית טוב יותר ובעיקר משכנעת ונחושה. כעת הצהובים מתארחים אצל הפועל פתח תקוה שמגלה שהתחתית יכולה להיות מאוד מפחידה, בעיקר אחרי שבני סכנין השיגה בשבוע שעבר ניצחון מפתיע, שעלול לערער את מעמדם של המלאבסים עוד יותר בתחתית.

מפגשים אחרונים:

מכבי תל אביב ניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, כאשר בסיבוב הראשון הצהובים ניצחו 1:2 בזכות שער בתוספת הזמן של האריס מדוניאנין. הניצחון האחרון של פתח תקוה היה בחוץ בפברואר 2009, אז המלאבסים ניצחו 1:2 משער של אורי אוזן, גם כן בדקה ה-90.

מומנטום:

שחקניו של יובל נעים סיימו בשבוע שעבר ב-3:3 דרמטי נגד מכבי נתניה אחרי שכבר צעדו ביתרון של 1:3 ולא טעמו טעם של ניצחון כבר ארבעה מחזורים (מאז ה-0:2 על הפועל חיפה). בארבעת המשחקים האחרונים הקבוצה ספגה גם 11 שערים. מכבי תל אביב בעידן איוניר כבשה כבר שבעה שערים בשני המשחקים האחרונים, שזה שליש ממה שהיא כבשה בכל העונה עד שהגיע המאמן.

כמות שערים:

למרות שהיא נמצאת במקום השלישי, מכבי תל אביב היא לא מהכובשות המצטיינות בליגה, כשעירוני קרית שמונה, הפועל עכו ואפילו מכבי פתח תקוה חלפו על פניה, אך ההגנה המצוינת של הצהובים נמצאת במקום הראשון בליגה עם 14 ספיגות בלבד. לפתח תקוה ההגנה הגרועה בליגה (37 שערים, 1.94 שערים בממוצע למשחק)

ההימורים שלנו:

הפועל פתח תקוה – מכבי תל אביב איקס (4.55)
אנדר/אובר שערים (2-3) 2 (2.15)
רוברטו קולאוטי – אלירן עטר 2 (2.60)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully