וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ואייאקס סיכמו על העברת לואיס סוארז

החלוץ האורוגוואי בן ה-24 ינחת באנפילד תמורת 26.5 מיליון יורו. כבש 81 שערי ליגה בשלוש וחצי עונות בקבוצה ההולנדית

ליברפול הודיעה הערב (שישי) באתר הרשמי שלה שהיא הגיעה עם אייאקס לסיכום על רכישתו של החלוץ לואיס סוארז. כעת האדומים ייפגשו עם נציגי השחקן במטרה לסכם איתו על מעבר שלו לאנפילד, שיהפוך לרשמי אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. סכום ההעברה הוא 26.5 מיליון יורו.

במדי ליברפול יצוות סוארז לאחת מחוליות ההתקפה המסקרנות באנגליה ובאירופה בכלל, כשהוא ישחק עם פרננדו טורס הספרדי. ההעברה שלו תהיה היקרה בהיסטוריה של המועדון אחרי שעל אותו טורס שילמה ליברפול כ-20 מיליון ליש"ט (ההעברה של סוארז היא 22.7 מיליון ליש"ט).

סוארז בן ה-24 גדל בקבוצת נסיונאל ממודלתו וב-2006 עבר לכרונינגן ההולנדית תמורת כ-800 אלף יורו. אחרי עונה טובה בקבוצה מצפון-מזרח הולנד, אייאקס רכשה אותו תמורת כ-7.5 מיליון יורו ובשלוש וחצי העונות שלו באמסטרדם הוא כבש 81 שערי ליגה ועוד 16 שערים במפעלים האירופאים.

"אני מבין את הרצון של לואיס לעבור לליברפול. זה מועדון נהדר", אמר מאמן אייאקס, פרנק דה בור, "העזיבה שלו היא אבידה גדולה עבורנו, אבל יש לנו את האיכויות הנדרשות לנצח גם בלעדיו".

סוארז הפך לאחד מהשחקנים מושכי תשומת הלב באירופה בעיקר בשנה שעברה ושמו נקשר בשמן של חלק מהקבוצות הגדולות ביבשת. היכולת המשכנעת שלו במונדיאל האחרון, בו כבש שלושה שערים והיווה חלק אינטגרלי בהגעה של אורוגוואי לחצי הגמר, שמה את החותמת על היותו שחקן מוביל בכדורגל העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully