וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קרית מלאכי השתוותה להפועל ירושלים

קרית מלאכי מחקה פיגור 2:0 וניצחה 2:3 את צפרירים, 0:0 להפועל ירושלים מול עמישב. צפון: מכבי אום אל פאחם ראשונה

ליגה א' שבה מפגרה קצרצרה, ולפחות מכבי קרית מלאכי פתחה את הסיבוב השני בדיוק כפי שסיימה את הראשון. הקבוצה השיגה היום (שישי) ניצחון שלישי ברציפות, כשגברה 2:3 בחוץ על צפרירים חולון והשתוותה להפועל ירושלים במקום הראשון במחוז הדרומי, זאת בעקבות ה-0:0 של האדומים מול עמישב פתח תקוה.

קרית מלאכי עוד פיגרה 2:0 בדקה ה-73 כשאור חסון הבקיע פעמיים לזכות צפרירים (13 ו-49), אבל עמוס וזאנה המקומי הורחק (60) והחלוצים האשקלונים של האורחים ביצעו מהפך תוך 10 דקות. חנן אלקיים כבש צמד (73 ו-83), ובתווך הרשית גם אלירן אסאו (82).

השלישית בטבלה הדרומית, עירוני נתיבות, נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ולפני משחק הגביע מול סקציה נס ציונה, כשהפסידה 1:0 בקרית גת. דיא אבו עיידה הורחק משורות נתיבות בדקה ה-52, וקרית גת ניצלה זאת כדי להימלט מהקו האדום עם שער ניצחון של ניסים בן דוד בן ה-41, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

השקמה רמת חן, שספגה רק תשעה שערים בסיבוב הראשון ובכל זאת הייתה אכזבה גדולה, פתחה את הסיבוב השני עם ניצחון 0:1 על הפועל נחלת יהודה. שלומי אדרי הכריע את המשחק עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה בדקה ה-23.

משחקים נוספים:

מכבי קביליו יפו - שמשון בני טייבה 0:0

הפועל ערד - בני אילת 1:0
לאילת: אדר זינו (45)

הפועל כפר שלם - הפועל מרמורק 0:4
לכפר שלם: יוסי בורוכוב (26 ו-44 בפנדל), ארז שקרוקה (36), לירן ארביב (79)

עירוני כפר יונה - מכבי יבנה 1:1
לכפר יונה: שימי ג'ורנו (25). ליבנה: אורי קרגולה (44)

צפון

במחוז הצפוני שמרה מכבי אום אל פאחם על הפסגה כאשר ניצחה את מכבי כפר קרע, האחרונה בטבלה, 0:1 בקרב קצוות. אופיר חלוואני כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-87, ומנע מקבוצתו מבוכה גדולה.

השנייה בטבלה, הפועל עפולה, גברה על אחי עכו 1:2 ושמרה את הפער מאום אל פאחם על נקודה אחת. עדי סופר (4) ויובל שווט (29) כבשו לעפולאים, כאשר פנדל של שי דהן צימד בלבד לעכו (55).

עירוני קרית אתא לא התקשתה בכלל בצור שלם, כאשר הביסה את מכבי המקומית 0:3 הודות לשערים של אלכסיס ויינשיין, אלירן אלקיים ויוחאי כהן, ועלתה למקום השלישי. הרביעית אסי גלבוע סיימה ב-1:1 את משחקה מול הפועל כפר קנא. דאוד עליסאת כבש בדקה השביעית לזכות כפר קנא, אבל אבי דנן הוותיק איזן בדקה ה-49.

משחקים נוספים:

מ.כ. כרמיאל/צפת - הפועל חדרה 1:3
לכרמיאל: שאדי חמודה (27), יוגב אלישע (63), מידן שטיינברג (67). לחדרה: סבי שאולוב (82).

מכבי טמרה - מכבי כפר קנא 0:0

הפועל רמת מנשה/מגידו - עירוני טבריה 0:0

מ.ס. אום אל פאחם - הפועל דלית אל כרמל 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully