וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "הכוונה היא להגיע לפחות לחצי הגמר"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שב ארצה לאחר זכייתה של ישראל באירוח אליפות אירופה לצעירות, ושפע מחמאות, בעיקר לעצמו

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו


יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון שב היום (שישי) לישראל לאחר ששהה בניון שבשוויץ וקיבל את הבשורה המשמחת על אירוח אליפות אירופה לנבחרות צעירות בישראל ב-2013.

לוזון מבטיח: "התחייבנו שהאצטדיונים בפ"ת ונתניה יהיו מוכנים"

"זה הישג מדהים, זה דבר מרגש, נפלא, שהביא שמחה לכל עם ישראל", אמר לוזון עם נחיתתו. "אני חושב על זה ומתרגש שוב. אתם לא מבינים את גודל ההישג, גם משרד החוץ לא מבין שיש להם שגריר כל כך טוב במדינת ישראל. זה ייתן תנופה אדירה לכדורגל ולנבחרות הצעירות. צריך לקחת את הפרויקט הזה כפרויקט לאומי ולדעת שזה לא מצב של 'העיקר ההשתתפות'. הכוונה היא לנצח, להביא הישגים ולהגיע לפחות לחצי הגמר".

לוזון התייחס לביקורות הרבות אותן ספג בשנים האחרונות, ואמר: "אני לא מחפש לסתום פיות, אני מחפש לעשות טוב לעם ישראל ולהתאחדות לכדורגל. בחיים יש שני סוגי אנשים: אנשים שעושים ואנשים שמסבירים. אני אוהב להיות בין האנשים שעושים. יש לי עוד חלום שכרגע נראה לאנשים רחוק - בניית אצטדיון רמת גן - וגם לשם אני שואף להגיע, למרות שזו השקעה גרנדיוזית. זו תהיה גולת הכותרת של הקנדציה, פלוס העפלה ליורו או למונדיאל".

לבסוף, באשר לאליפות עצמה, הוסיף היו"ר: "התחייבנו שהאצטדיונים בפתח תקוה ונתניה יהיו מוכנים, והם ללא ספק יהיו מוכנים. אם האצטדיון בחיפה גם יהיה מוכן, נצרף אותו. גיא לוזון מאושר. יש לו זמן להכין נבחרת ברמה הגבוהה ביותר".

כזכור, על אירוח היורו לנבחרות צעירות התחרו מול ישראל גם בולגריה, אנגליה, ווילס וצ'כיה. זוהי הפעם הראשונה בה ייערך טורניר בסדר גודל כזה מאז שישראל הצטרפה לאופ"א. כזכור, ישראל התחרתה על אירוח האליפות ב-2011, אך הפסידה לדנמרק.

ההחלטה התקבלה בוועד הפועל של אופ"א, שהתכנס הערב בניון, שוויץ. ביום חמישי הבא, ה-3 בפברואר, תתקיים הגרלת שלב הבתים, ללא הנבחרת הצעירה של ישראל, שקיבלה כמובן כרטיס אוטומטי לאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully