וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי נתניה: מישהו בלחץ?

גוטמן חושב שהוא יודע מה תעשה היריבה: "תפתח בלחץ". כצפוי, טועמה בהרכב. בנתניה, קפוראלה יהיה כשיר (ש' 19:30, ספ' 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שנתיים וחצי עברו מאז הניצחון האחרון של מכבי נתניה על הפועל תל אביב. זה אף כולל את המשחק המטורף בעונה שעברה בו כבר הוליכו הצהובים-שחורים 0:3 מספר דקות לסיום, כשהמשחק הסתיים לבסוף ב-3:3.

* בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ספגה נתניה שלושה שערים מהאדומים בכל אחד מהמשחקים.

* מאז שבה נתניה לליגת העל בעונת 2005/6 הצליחה הקבוצה לנצח פעם אחת בלבד בבלומפילד.

* בשלושת משחקי הבית האחרונים שלהם הבקיעו האדומים 13 שערים, בעוד נתניה לא כבשה כלל בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

המאמן האדום אלי גוטמן ערך אסיפה לפני האימון, בה הזהיר את שחקניו מהיריבה. "יש לנתניה קבוצה נמרצת מאוד, ולדעתי הם יתחילו עם לחץ את המשחק", אמר המאמן. "אם זה קורה, טוטו תמוז ובן שהר צריכים לעשות תנועה לעומק ולקבל את הכדורים. המשחק של נתניה עובר דרך קובי דג'אני ועליו אנחנו צריכים להפעיל לחץ". גוטמן סיים את האסיפה עם וידאו של המשחק האחרון של נתניה נגד פועל פתח תקוה והראה לחניכיו את הגול שספגה הקבוצה מקרית שמונה, ואמר: "אנחנו צריכים לעלות מרוכזים עם הרבה מחויבות".

בצד המקצועי, כפי שהסתמן כבר ביום חמישי, הקשר אביחי ידין יירד לספסל ואילו את מקומו בהרכב יתפוס סלים טועמה. מלבד שינוי זה לא צפוי גוטמן לערוך שינויים נוספים בהרכב.

מכבי נתניה:

אחרי ה-3:3 המשוגע במחזור האחרון מול הפועל פתח תקוה, במכבי נתניה יודעים בשבת, לשם שינוי, הם דווקא ישמחו לחזור עם נקודה. ואם ב-3:3 משוגע עסקינן, קשה שלא להזכיר את המשחק בשנה שעברה, אז הובילו הילדים של עטר 0:3 בבלומפילד עד הדקה ה-84, אך הפועל ת"א חזרה תוך שש דקות והשוותה ל-3:3. הבלם מריאנו קפוראלה שמחלים מפציעה ברצועות הברך ביקש מהצוות המקצועי ליטול חלק במשחק לאחר שהבהיר כי הוא מרגיש כשיר, וייתכן שהוא יפתח במרכז ההגנה שחסר את ליאוניד קרופניק הפצוע. שינוי נוסף צפוי בקישור, כשעומר פרץ שקיבל את ההזדמנות במחזור האחרון ישוב לספסל לטובת דלה ימפולסקי. חלוץ הרכש הטרי סרגיי טרטיאק, שרק הצטרף השבוע למועדון, צפוי להיכלל בסגל.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: סלים טועמה

אחרי הפציעה של איתי שכטר, מחפש כרגע גוטמן שחקן יצירתי נוסף לחלק הקדמי של האדומים. מאז שחזר טועמה למועדון הראה הקשר ניצוצות של השחקן המצוין שהיה בקדנציה הקודמת אצל האדומים, אולם הוא, בעיקר בגלל פציעה, לא שכנע עדיין באופן מוחלט כי מקומו הטבעי בהרכב. משחק טוב מול נתניה אולי יחסוך לגוטמן כאב ראש מיותר לקראת הדרבי היוקרתי בשבוע הבא.

מכבי נתניה: עומרי בן הרוש

הבלם הצעיר שימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב נחשב לכישרון גדול בנתניה ובנבחרת הצעירה. מחר הוא יפגוש לראשונה את ההתקפה החזקה בליגה, הכוללת את טוטו תמוז, בן שהר, גילי ורמוט וערן זהבי, שיהוו עבורו את המבחן הרציני הראשון העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכב משוערים

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גיל ורמוט, סלים טועמה, בן שהר, טוטו תמוז.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, טל מעבי, מריאנו קפוראלה, עומרי בן הרוש, אוראל דגני, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, חן עזרא, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully