וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה בדרך חזרה להרכב הפועל תל אביב

גוטמן תרגל את ה-11 לקראת מכבי נתניה, טועמה נכלל על חשבון ידין. ניצן לא עבר בבקרה. דיווח: ארל-אביניון רוצה את רוקי

אלי גוטמן תירגל הערב (חמישי) לראשונה הרכב לקראת משחק הליגה נגד מכבי נתניה ביום שבת בבלומפילד. מהתרגול עולה כי המאמן יערוך שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח בתיקו נגד עירוני קרית שמונה, כשסלים טועמה יפתח במקומו של אביחי ידין. אם זה אכן יהיה השינוי, המשמעות היא שערן זהבי יוסט בחזרה למרכז הקישור וישחק לצידו של שי אבוטבול, כשטועמה יפתח במקומו בקישור הקדמי.

מי שלא יפתח וגם לא יישב על הספסל הוא השוער איתמר ניצן, שלא עבר בבקרת התקציבים בגלל בעייה בירוקרטית. השוער השלישי, אריק ינקו, יהיה השוער המחליף. היום עלה בצרפת דיווח לפיו נועלת הליגה הראשונה בצרפת, ארל אביניון, מעוניינת מאוד להחתים את הקשר רומן רוקי.

בתוך כך, אוהדים של הקבוצה הוציאו היום הודעה בה התייחסו לאכזבה מכך שאלי טביב שוב לא הגיע לארץ כפי שהבטיח: "אלי טביב שוב לא עמד במילה שלו לאחר שהבטיח לאוהדים שיגיע ב-26/1 על מנת להסדיר את כל בעיות הקבוצה, מה שמראה על חוסר איכפתיות כלפיה וזלזול באוהדים", הוציאו האוהדים תגובה חריפה. "במידה ולא יגיע הרכש אותו מבקש הצוות המקצועי לעשות, אנו נראה באלי טביב כאשם העיקרי".

בקבוצה ממשיכים במאמצים לחזק את הקבוצה, אך אתמול (רביעי) קיבלו אנשי המועדון באכזבה את החלטת לודז' הפולנית שלא להסכים להשאיל עד סוף העונה את החלוץ הליטאי דרוידאס שרנאס, עם אופציה לרכישה בסיום העונה, כאשר בקבוצה מעריכים שהוא לא יגיע ובצוות המקצועי מחפשים חלוץ זר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully