וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - קרית שמונה: בלי גלינדו, עם אסוס

הבוליביאני הודיע שהוא פצוע ולא הגיע, אסוס בבכורה מול קרית שמונה (19:00, אין שידור). בן שמעון לשחקניו: "לא יהיה לנו קל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* משחק ראשון בין שתי הקבוצות אי פעם התקיים ב- 22.11.1969. רמת גן גברה במשחק חוץ על יריבתה הצפונית 1:2.

* 31 מפגשים נערכו בסך הכל בין שתי הקבוצות, המאזן נוטה בבירור לטובת רמת גן שניצחה 16 משחקים, 11 הסתיימו בתיקו וקרית שמונה הצליחה לנצח עד כה רק ארבעה מפגשים בין הקבוצות.

* איציק ברוך, כיום מאמנה של רמת גן, פתח כבלם בהרכב הקבוצה בגמר גביע המדינה, בו ניצחה רמת גן את הפועל באר שבע בעונת 2002/3.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

קשר הרכש החדש ג'ונתן אסוס תורגל בהרכב האימון המסכם של הקבוצה וצפוי לערוך ביום שבת הופעת בכורה במדיו החדשים. אסוס יפתח בקישור האחורי על חשבונו של וובה בראון, במה שיהווה למעשה את השינוי היחיד במערך שמתכנן המאמן איציק ברוך, לעומת ההרכב שסחט נקודה בשבוע שעבר מול הפועל עכו. החלוץ אובודה אוקוצ'ה, שחתם השבוע וחוזהו אושר בבקרת התקציבים, יהיה בסגל ויפתח על הספסל, כשלצידו ישבו גם צמד הבולגרים אלין טופוזאקוב ודמיטאר טלקיסקי. החלוץ הליטאי אורליוס סטאפונקה פצוע ולא יהיה בסגל.

ביומיים האחרונים התעוררו ספקות לגבי הגעתו ארצה של החלוץ הבוליביאני רוברטו גלינדו, שסיכם למעשה את תנאיו במועדון אך הודיע לסוכנו כי הוא פצוע ולא יגיע לישראל. ברמת גן מאמינים כי הדבר קשור לכך שגלינדו מעוניין לחתום בלי להיבחן אולם במועדון מסרבים לכך. בקבוצה העריכו כי ביומיים הקרובים יתבהרו הדברים.

עירוני קרית שמונה:

אחרי ה-1:1 עם הפועל תל אביב במחזור הקודם, בקבוצה הכי צפונית בליגה רוצים להשיג ניצחון. המאמן רן בן שמעון הבהיר לשחקניו כי על אף היריבה שעל הנייר נחשבת חלשה יהיה מדובר במשחק קשה. "לא יהיה לנו קל, ההפך הוא הנכון", אמר בן שמעון לשחקניו. הפועל רמת גן תסתגר, מה שיקשה עלינו לנהל את משחק הנעת הכדור האופייני שלנו. נצטרך הרבה סבלנות".

בן שמעון לא צפוי לערוך שינויים בהרכב, כשהרכש הטרי שמעון אבוחצירא, שהצטיין מול האדומים, ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד, כמו גם תומר סוויסה. אלרואי כהן, שקיבל דקות ראשונות במחזור האחרון מאז שב מפציעה, צפוי להמשיך להיכנס לקצב בהדרגתיות והוא עדיין עשוי לפתוח על הספסל.

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: ג'ונתן אסוס

הקשר שלא מצא את מקומו בהפועל פתח תקוה, החליף בפעם השלישית מדים בישראל (שיחק בעבר במכבי תל אביב) וינסה לעזור לרמת גן במאמצי ההיחלצות שלה מהתחתית. אסוס יתופקד בקישור האחורי, בעמדה שהיתה די חלשה עד כה בקבוצה וינסה לייצב את משחק ההגנה הרעוע של הקבוצה מרמת גן.

עירוני קרית שמונה: ברק בדש

אחרי שאיבד את מקומו בהרכב, החלוץ אמנם לא צפוי לפתוח, אך בדקות שיקבל הוא יהיה חייב להוכיח לרן בן שמעון כי התקופה הלא טובה נמצאת כבר מאחוריו וכי הוא לא שכח כיצד להכניס כדורים לרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, יקיר שינה, תמיר בן עמי, ג'ונתן אסוס, תמיר פור, קרלוס צ'קאנה, דן רומן, ציון צמח, לירון דיאמנט.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, תומר סויסה, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully