וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי פ"ת: הליגה חשובה יותר

לגרגורי יש העדפה, כששתי הקבוצות תיפגשנה גם בגביע. התלבטות בין מקרייב למזרחי, האורחים מחכים ליבול מהחלוצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*שמים איקס: בשלוש העונות האחרונות נערכו שישה מפגשים בין הקבוצות. חמישה מתוכם הסתיימו בתיקו, שלושה מהם בתוצאה 1:1.

*טל בן חיים כבש שלושה שערים בשלושה מפגשים מול אשדוד מאז העונה שעברה.

*לא אופייני לפתח תקוה, אבל גם מעניין: בכל ארבעת המפגשים האחרונים באשדוד כבש קשר אחורי את השערים: דן רומן, אורי לוזון, בלסינג קאקו ושוב אורי לוזון. סנסוני, עכשיו תורך.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

הקבוצה סיימה היום את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח מחר את מכבי פתח תקוה במסגרת הליגה, כאשר ביום רביעי הקרוב תפגשנה שתי הקבוצות בשנית, הפעם במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. "אני יודע שזה נשמע קלישאה אבל מבחינתי הליגה היא הכי חשובה", אמר המאמן ג'ון גרגורי ל'וואלה! ספורט'. "מבחינתי מחר זה המשחק היותר חשוב ואנחנו כלל לא חושבים כעת על מפגש הגביע. הליגה תמיד יותר חשובה ואנחנו מתרכזים במשחק הזה כי הוא מאוד משמעותי עבורנו. אנחנו צריכים לחזור לנצח ולשפר את מצבנו", אמר גרגורי.

למרות התבוסה 4:1 למכבי תל אביב במחזור הקודם, לא מתכנן גרגורי שינויים בהרכב הפותח. ההתלבטות היחידה של המאמן האנגלי היא בחוליית החוד בין נבו מזרחי ודמיטאר מקרייב שפתח בשבוע שעבר ואיכזב מאוד. באשדוד לא יופתעו אם מקרייב יסופסל גם מחר ומזרחי הצעיר שרעב מאוד לדקות משחק, עשוי לקבל את חולצת ההרכב. הקשר עמנואל סארקי שהיה מעורב השבוע בתקרית אלימה, בה נגח בפניו של הקשר אמיר לביא בסיום אחד האימונים, צפוי לפתוח מחר כרגיל בקישור. "סארקי בחור ממושמע ואת העונש שלו הוא יקבל בועדת משמעת פנימית בתוך המועדון. אין לזה כל קשר לעובדה שהוא יפתח מחר בהרכב", הוסיף גרגורי בנוגע לקשר.

מכבי פתח תקוה:

שלושה הפסדים בארבעה משחקים גרמו לפרדי דוד להתחיל לחשוב על שינויים. אחרי אימון הכדורסל שערך להם אתמול, באימון המסכם לקראת המשחק מול אשדוד החליט המאמן לתרגל רק את רביעיית ההגנה ושני שחקני הקישור האחורי, כנראה על מנת להגביר את רמת הדריכות לקראת המשחק. לגבי השוער שיפתח, המאמן לא נתן לרובי לבקוביץ' ואיבן מאנצה להבין מי מהם יפתח והשניים מחכים לאסיפה מחר. אורי אוזן חזר מפציעה אבל תורגל בהרכב השני, כשאסי משיח תורגל ב-11. ג'ו ביזארה ומורד מגמאדוב יהיו הבלמים, כשקובי גנון מועדף על פני אלירן דנין. הקשרים האחוריים שתורגלו היום יוסי אופיר וסבסטיאן סנסוני.

לגבי החלק הקדמי אמר המאמן לשחקנים: "אף אחד לא בטוח". לאחר האימון היום המתינו השחקנים לאסיפה, בה המאמן לא דיבר על היריבה והקרין לשחקנים "קליפ מוטיבציה" בהם נראו כל השערים שהובקעו מתחילת העונה. הסיבה: חוסר ניצול המצבים בהתקפה וככל הנראה גם העובדה שטל בן חיים ועומר דמארי לא כבשו בששת משחקי הליגה האחרונים. "אתם יכולים לראות מה קורה כשהרצון גובר על הקושי", סיכם המאמן לאחר שהקרין את הסרט.

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: עידן שריקי

בשבועות האחרונים נראה כי החלוץ המוכשר יעדיף לעזוב את אשדוד ולסיים את העונה במועדון אחר. בהחלט ייתכן שמצב הרוח השפוף שלו משפיע על שריקי גם בנושא הכיבושים. אם שריקי אכן מתכנן לעזוב הוא צריך עד אז, לעשות את המיטב, לפחות כל עוד המאמן גרגורי נותן לו את חולצת ההרכב.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'

עד עכשיו פרדי דוד נתן לשוער שלו קרדיט בלתי מוגבל, אבל אם הוא לא יפתח מחר סביר להניח שהשחקן יחזיק אצבעות לקבוצה שלו, אבל גם לאיזו מעידה קטנה של מאנצה שתוכל להבטיח את עתידו במועדון. בפתח תקוה בונים לא מעט על השוער הזה לשנים הקרובות, אבל אם מאנצה יקבל בקרוב את כפפות השוער הראשון ויתפוס יום גדול, הכל יכול להשתנות. מה שבטוח הוא, שבהזדמנות הבאה שיקבל ללבקוביץ' אסור לברטז. במיוחד כשעמוס לוזון שיישב ביציע לא צרוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, נבו מזרחי (דמיטאר מקרייב).

מכבי פתח תקוה: איבן מאנצה (רובי לבקוביץ'), אסי משיח, ג'ו ביזרה, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, מיכאל זנדברג (רועי בקל), טל בן חיים (דני פרדה), עומר גולן, עומר דמארי (דובב גבאי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully