וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור: "לא הגעתי למדריד כדי להחליף אף אחד"

החלוץ הטוגולזי הבהיר כי הוא מצפה לשיתוף הפעולה עם בנזמה ופרגן לאקסית: "למנצ'סטר סיטי יש סיכוי טוב לזכות באליפות"

עמנואל אדבאיור מתחיל להתרגל לחיים החדשים בריאל מדריד, אך נדמה כאילו חלק מליבו עדיין נותר במנצ'סטר. היום (שישי) נשאל החלוץ הטוגולזי האם קבוצתו לשעבר מסוגלת לזכות העונה באליפות והשיב, בביטחון: "אני חושב שלמנצ'סטר סיטי יש סיכוי טוב לזכות בתואר עם כל השחקנים שהם הביאו - באלוטלי, דז'קו, יש להם סגל גדול. הם משחקים כדורגל טוב ואני יודע שהם יעשו הכל על מנת להגשים את החלום הגדול".

ומה לגבי הסיכוי של קבוצתו שלו להדביק את פער ארבע הנקודות מברצלונה? "כולם יסכימו איתי שברצלונה משחקת כדורגל פנטסטי כרגע, אבל בכדורגל צריך להמשיך לנצח משחקים ונצטרך לנצח אותם בבית ולחכות שהם יפסידו כדי לעבור אותם. זה לא יהיה קל, אבל נעשה את הכל עד סוף העונה ונראה איך זה הולך".

לבסוף נשאל החלוץ החדש על שיתוף הפעולה הצפוי עם קארים בנזמה המשתפר בחוד הבלאנקוס. "אני לא כאן להחליף אף אחד, רק לשחק כדורגל וליהנות. אני יכול לשחק עם בנזמה, יכול לשחק עם היגואין. כולנו כאן כדי לנצח. אני מכיר את קארים מצרפת, הוא שחקן פנטסטי עם גישה טובה. אני יודע שהוא משחק טוב כעת ושנינו כאן כי אנחנו יודעים שריאל מדריד זה מועדון גדול שצריך לזכות בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully